Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 075 6439986
- Data zamieszczenia: 2013-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
ul. Szkolna 5 5
58-533 Mysłakowice
tel. 075 6439986
REGON: 23082170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szkoły podstawowej, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien PVC - 436 m2 wraz z wykonaniem obróbek malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont toalety i wejścia dla osób niepełnosprawnych Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu
Dodano: 2013-10-31 - WYKONANIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH W ŁOMŻY.
Dodano: 2010-05-05 - Dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na PCV w budynku Szkoły Podstawowej w Korchowie Pierwszym
Dodano: 2009-07-24 - Wymiana okien w szkołach
Dodano: 2009-06-19