Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 w ramach projektu pn. Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych, dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Zakres robót obejmuje: Budynek szkoły: 1) prace rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych, 2) wykonanie wykopów, 3) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 4) naprawa nawierzchni utwardzonych, 5) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachu oraz zabezpieczeniem dolnych odcinków rur spustowych wg projektu, 6) osadzenie kominów wentylacyjnych wg SST B.03.01. Pkt.2.2.2., 7) przebudowa zadaszenia wejścia głównego wg projektu, 8) remont wiatrołapu (ścian i sufitu - demontaż boazerii, przygotowanie podłoża, ułożenie tynku mozaikowego do 1,5m. wysokości ściany oraz malowanie farbami emulsyjnymi) przy wejściu głównym, 9) wymiana zadaszeń nad wejściami szczytowymi do budynku (2szt.) na daszki aluminiowe systemowe wg projektu, 10) wykonanie zadaszenia nad wejściem do kotłowni jako daszki aluminiowe systemowe z wypełnieniem płytą akrylową lub płytą komorową z poliwęglanu o wymiarach 1,90x7,20m, 11) pokrycie okładzinami terakotowymi wejścia do kotłowni (schody i spocznik), 12) wymiana okien piwnicznych drewnianych na PCV o wymiarach 2,5x0,9m - 2szt. oraz 1,0x0,4m -14szt., zgodne z SST nr.B.13.00, 13) wymiana drzwi drewnianych na ALU pełne o wymiarach: 1,0x2,1m-2szt. (drzwi zewnętrzne strona wschodnia budynku) oraz drzwi drewnianych wiatrołapu na ALU (strona zachodnia budynku) o szybach P4 1,65x3,25(1,65x2,10)m-1szt., zgodne z SST nr.B.13.00, 14) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm i wymiarach 2,5x0,9cm - 2szt.; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, 15) wymianie instalacji odgromowej w obrębie dachu (zwody poziome) drutem ocynkowanym FeZn fi=8mm. Budynek łącznika szkoły z salą gimnastyczną: 16) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 17) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachowego wg projektu, 18) osadzenie kominów wentylacyjnych wg SST B.03.01. Pkt.2.2.2., 19) wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku od strony zachodniej jako daszki aluminiowe systemowe z wypełnieniem płytą akrylową lub płytą komorową z poliwęglanu o wymiarach 1,20x2,50m. Budynek zaplecza sali gimnastycznej: 20) rozebranie istniejących warstw dachu, 21) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 22) wymiana obróbek blacharskich z zabezpieczeniem dolnych odcinków rur spustowych (rura żeliwna do 2m wysokości z osadnikiem deszczowym) wg projektu, 23) wykonanie pokrycia dachowego wg projektu, 24) wykonanie zadaszenia i zabezpieczenia centrali wentylatorów na dachu budynku. Ogrodzenie panelowe z furtką o wysokości do 3,0m; na słupkach stalowych 4x4cm w rozstawie do 2,5m; siatka ocynkowana w powłoce PE długości 13,0mb; zadaszenie z płyty akrylowej lub płyty komorowej z poliwęglanu o wymiarach 3,2x5,5m.; łaty z kształtownika L lub rura kwadratowa w rozstawie do 0,4m.; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, 25) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm o wymiarach 1,2x1,0m.-21szt. oraz 1,4x0,6m-2szt; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo - na parterze wschodniej i północnej elewacji budynku. Budynek sali gimnastycznej: 26) ocieplenie budynku z wykonaniem elewacji wg projektu, 27) wymiana obróbek blacharskich z naprawą pokrycia dachowego wg projektu, 28) zabezpieczenie dolnych odcinków rur spustowych (rura żeliwna do 2m wysokości z osadnikiem deszczowym), 29) wymiana drzwi drewnianych na ALU o szybie P4 i wymiarach 2,80x2,10(1,80x2,10)m-1szt. drzwi zewnętrzne strona północna budynku, zgodne z SST nr.B.13.00, 30) wymiana zabezpieczeń okien w postaci ramy z kształtownika L 30x30mm z wypełnieniem siatką ocynkowaną w powłoce PE o oczkach 30x30mm o wymiarach 1,15x2,90m.-16szt. oraz 1,15x3,0m-16szt; elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo - ściana zachodnia budynku Elementy z demontażu nadające się do ponownego użytku wykonawca przekaże Użytkownikowi obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia wykonanie prac opisanych w projekcie takich jak: przebudowa pomieszczeń kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie wentylacji mechanicznej zrealizowanych w 2012 roku. Wycenie podlega zakres prac opisany w punktach 1-30. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach