Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24 24
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
REGON: 00052443000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W OSTRÓDZIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Ostródzie, zgodnie z zestawieniem robót do harmonogramu rzeczowo-finansowego (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres inwestycji w Szkole Podstawowej nr 2 obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizację instalacji centralnego ogrzewania. 3. Zakres inwestycji w Szkole Podstawowej nr 3 obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, stropu i stropodachu, oczyszczenie i malowanie krat i balustrad, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania oraz montaż kolektorów słonecznych z włączeniem w system cwu. 4. Zakres inwestycji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, stropu i stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania oraz montaż kolektorów słonecznych z włączeniem w system cwu. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 6. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiekty. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-10-16 do godz. 8:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6 uPzp): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: BGŻ S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2014-10-16 o godz. 8:00. 2) w innych formach dopuszczonych uPzp (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji i remont dachów budynków PSG w Sępopolu
Dodano: 2016-05-16 - TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 W RAMACH PROJEKTU: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W OSTRÓDZIE
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie elewacji budynku sali gimnastycznej nr 25 Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2015-06-16 - Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie gminy Ostróda
Dodano: 2015-03-23 - I etap prac termomodernizacyjnych budynków Zespołów Szkół w miejscowościach Drogosze, Mołtajny i Winda, w Gminie Barciany
Dodano: 2014-09-26 - Wykonanie elewacji z tynku strukturalnego, wykonanie zatoczki parkingowej oraz remont chodników w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy
Dodano: 2014-06-13 - Renowacja frontowej elewacji budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Dodano: 2014-04-15 - Remont elewacji budynku ZUS Inspektorat w Ostródzie
Dodano: 2013-08-14 - Malowanie klatek schodowych oraz naprawa elewacji
Dodano: 2013-05-31 - Renowacja frontowej elewacji budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Dodano: 2013-05-10