Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konopiskach (Szkoła Podstawowa wraz z salą gimnastyczną i łącznikiem)

Gmina Konopiska ogłasza przetarg

  • Adres: 42274 Konopiska, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 282 057 , fax. 343 282 035
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopiska
    ul. Lipowa 5
    42274 Konopiska, woj. śląskie
    tel. 343 282 057, fax. 343 282 035
    REGON: 15139801400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konopiskach (Szkoła Podstawowa wraz z salą gimnastyczną i łącznikiem)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konopiskach (Szkoła Podstawowa wraz z salą gimnastyczną i łącznikiem)” w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV: Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna – Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie: 4.3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT. Opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych Zespół Szkół im. H. Sienkiewicza w Konopiskach składa ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. W skład budynków szkoły podstawowej – objętych niniejszym opracowaniem wchodzą główny budynek szkoły, sala gimnastyczna i łącznik pomiędzy tymi budynkami. Główny budynek szkoły podstawowej wzniesiony został w latach 20 ubiegłego stulecia. Jest obiektem dwukondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem wielospadowym krytym blachą falistą. Do istniejącego budynku szkoły podstawowej pod koniec lat 90-tych ubiegłego wieku od strony południowej dobudowano budynek gimnazjum (nie objęty opracowaniem), a od strony północnej łącznik i budynek sali gimnastycznej. Łącznik jest budynkiem dwukondygnacyjnym wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej z dachem jednospadowym krytym płytami warstwowymi. Sala gimnastyczna jest budynkiem jednokondygnacyjnym, również wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym krytym płytami warstwowymi (typu obornickiego) z rdzeniem z pianki poliuretanowej wykończonym blachą powlekaną. Rozmieszczenie funkcjonalne pomieszczeń w budynku: parter: hall wraz z wejściem, korytarz, pomieszczenia administracyjne, sale lekcyjne, sala gimnastyczna, szatnie, toalety I piętro: sale lekcyjne, biblioteka, komunikacja, toalety. ZAKRES ROBÓT : Zakres robót obejmuje roboty termomodernizacyjne i modernizacyjne zewnętrzne związane z poprawą funkcjonalności przedmiotowego obiektu t. zn.: a) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, b) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją budynku głównego szkoły, c) ocieplenie stropodachów budynków sali gimnastycznej i łącznika d) wykonanie izolacji pionowej ścian zagłębionych w gruncie, e) wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nawiewników okiennych, f) wymianę wszystkich parapetów zewnętrznych, g) wymianę pozostałych obróbek blacharskich (wraz z rynnami i rurami spustowymi), h) montaż daszków systemowych nad wejściami do budynku, i) budowę opaski odwadniającej przy budynkach oraz częściową modernizację ciągów komunikacyjnych w ich obrębie, j) drobne roboty budowlane związane z remontem budynku (w tym malowanie dachu budynku głównego), k) zabezpieczenie obiektu do wysokości 3,0m środkiem chroniącym przed graffiti. i) przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. polegająca na wymianie grzejników, armatury przygrzejnikowej i rurociągów, j) wykonanie robót elektrycznych związanych z termomodernizacją: zasilanie, rozdzielnie elektryczne, instalacja oświetleniowa, ochrona przeciw porażeniem prądem elektrycznym, instalacja odgromowa, montaż ogniw fotowoltaicznych. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy PLN) 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 56 8273 0006 2001 0000 0172 0004 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: GR.271.2.2017 4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium(dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Gmina Konopiska- Urząd Gminy Konopiska ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska 6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 6.3. kwotę wadium, 6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.5.2. którego oferta została wybrana: 6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.5.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań ,o których mowa w pkt. 9.6 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach