Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze

Gmina Kobiór ogłasza przetarg

  • Adres: 43210 Kobiór, ul. Kobiórska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, , fax. 0-32 218 82 88
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiór
    ul. Kobiórska 5
    43210 Kobiór, woj. śląskie
    tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, , fax. 0-32 218 82 88
    REGON: 27625770700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze”. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy części: Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminny w Kobiórze Część 2 – Docieplenie budynku Gminnego Domu Kultury w Kobiórze Część 3 – Wymiana kotła wraz z instalacją c.o. w budynku Gminnego Domu Kultury w Kobiórze Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): dot. Części 1 przedmiotu zamówienia: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne 45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne dot. Części 2 przedmiotu zamówienia: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne 45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne dot. Części 3 przedmiotu zamówienia: 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10-0 Instalowanie kotłów Dane techniczne budynku UG w Kobiórze (dot. Części 1 przedmiotu zamówienia):  powierzchnia zabudowy: 245,15 m2  kubatura brutto: 3113,41 m3  ilość kondygnacji nadziemnych: 3+poddasze nieużytkowe  ilość kondygnacji podziemnych: 1  ilość wejść do budynku: 3 (z czego 1 wejście główne)  wysokość budynku: 11,98 m Zakres robót do wykonania w ramach Części 1 przedmiotu zamówienia:  prace rozbiórkowe i przygotowawcze  docieplenie ścian fundamentowych  docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu  docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją  wymiana stolarki okiennej na poddaszu (wraz z podokiennikami wewnętrznymi i zewnętrznymi)  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych  zakup i montaż zadaszenia systemowego  wymiana instalacji odgromowej  montaż grzejnika stalowego płytowego w pomieszczeniu poddasza nieużytkowego z wykonaniem instalacji wewnętrznej c.o.  niezbędne roboty wykończeniowe i naprawcze Dane techniczne budynku GDK w Kobiórze (dot. Części 2 oraz Części 3 przedmiotu zamówienia):  powierzchnia zabudowy: 605,17 m2  kubatura brutto: 4538,81 m3  ilość kondygnacji nadziemnych: 2  ilość kondygnacji podziemnych: częściowe podpiwniczenie  ilość wejść do budynku: 4 (z czego 1 wejście główne)  wysokość budynku: 8,12 m Zakres robót do wykonania w ramach Części 2 przedmiotu zamówienia:  prace rozbiórkowe i przygotowawcze  docieplenie ścian fundamentowych  docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu  docieplenie stropodachu i dachu niższego  wymianę stolarki okiennej (wraz z podokiennikami wewn. i zewn.) i drzwiowej (zewnętrznej)  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych  zakup i montaż zadaszenia systemowego  wymiana instalacji odgromowej  niezbędne roboty wykończeniowe i naprawcze Zakres robót do wykonania w ramach Części 3 przedmiotu zamówienia:  demontaż istniejącej instalacji c.o. i budowę nowej na bazie grzejników stalowych z zaworami termostatycznymi  demontaż istniejącego kotła gazowego i montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, z zamontowaną automatyką pogodową (wraz z czujnikiem zewnętrznym temperatury)  niezbędne roboty wykończeniowe i naprawcze Uwaga 1: Roboty budowlane będą wykonywane na czynnych obiektach użyteczności publicznej. Wykonawca jest zobowiązany w trakcie realizacji zamówienia zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektów, a w szczególności bezpieczny dojazd i wejście do budynków pracownikom, użytkownikom jak i osobom trzecim w sposób nie narażający na niebezpieczeństwa . Uwaga 2: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. Uwaga 3: Do ceny oferty nie należy ujmować wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych oraz schodów z kostki betonowej przy budynku Gminnego Domu Kultury (dot. Części 2 przedmiotu zamówienia). Roboty te zostały zrealizowane przez Zamawiającego we wcześniejszym terminie. Uwaga 4: Na elewacji zachodniej budynku Urzędu Gminy (dot. Części 1 przedmiotu zamówienia) zamontowane zostały jednostki zewnętrzne klimatyzacji. Zamawiający informuje, że roboty termomodernizacyjne na tym fragmencie elewacji będą realizowane pod nadzorem przedstawiciela firmy, która montowała te urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla Części 1 przedmiotu zamówienia, 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla Części 2 przedmiotu zamówienia, 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla Części 3 przedmiotu zamówienia, W przypadku składania oferty na wszystkie trzy części przedmiotu zamówienia wadium wyniesie 12.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Kobiór: Bank Spółdzielczy Pszczyna nr konta: 19 8448 0004 0017 6154 2024 0235 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: GP.271.46.2017, Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze” oraz z dopiskiem części, której oferta dotyczy np.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze: Część 1 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobiórze”. „Wniesienie wadium w pieniądzu”– oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Skarbnikowi Gminy Kobiór wadium w osobnej kopercie opisanej: "Wadium – nr sprawy: GP.271.46.2017 Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Kobiórze” z dopiskiem części, której oferta dotyczy. 3. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2) w zakresie wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt V.1. SIWZ oraz spełnia warunki w postępowaniu, o których mowa w pkt V.2. SIWZ. Wykonawca, który bierze udział samodzielnie i nie powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. Wykonawca, który bierze udział samodzielnie lecz powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia (w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby) warunki udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. Forma oświadczenia: Oświadczenie winno być złożone w oryginale, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Oświadczenie sporządzone w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) i ust. 5 pkt 1). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach