Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zakliczyn w 2018 r.”

Gmina Zakliczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 32840 Zakliczyn, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 326 460 , fax. 146 326 455
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakliczyn
    Rynek 32
    32840 Zakliczyn, woj. małopolskie
    tel. 146 326 460, fax. 146 326 455
    REGON: 85166096700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zakliczyn w 2018 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych (termomodernizacja). Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części; Część I -Termomodernizacja Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy nr 115 Część II-Termomodernizacja budynku mienia komunalnego w Dzierżaninach nr 72 Część III-Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stróżach Część IV-Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Paleśnicy nr 109 Część V- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Faliszewicach nr 16 Część VI - Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wróblowicach nr 112a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera audyty energetyczne budynków, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ” (załącznik nr 7, 8).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część I – 3.300,00 (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) Część II – 1.600,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) Część III – 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc 00/100) Część IV –1.100,00 (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Część V - 800,00 (słownie: osiemset złotych 00/100) Część VI - 1.400,00 (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 3 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach