Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ozorków – termomodernizacja Zespołu Szkół w Modlnej

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444, , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14
    95035 Ozorków
    tel. 422 771 444, , fax. 422 771 449
    REGON: 54356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug-ozorkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ozorków – termomodernizacja Zespołu Szkół w Modlnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych dla inwestycji polegającej na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Ozorków – termomodernizacji Zespołu Szkół w Modlnej w zakresie: Etap I. Wymiana istniejących kotłów gazowych z palnikiem „RAPID 200 GA” (2 szt.) na nowe kotły gazowe, kondensacyjne w systemie kaskadowym oraz wymiana okien i drzwi zewnętrznych – rok 2017: wymiana kotłów z zachowaniem istniejącej instalacji wykonanie podpięcia do istn. instalacji montaż automatyki wymaganej do pieca wykonanie próby szczelności wykonanie rozruchu pieców i potwierdzenie prawidłowości ich działania Wymiana okien Wymiana drzwi UWAGA!!! Biorąc pod uwagę fakt, iż prace będą prowadzone w obiekcje czynnym w celu zapewnienia ciągłości ogrzewania obiektu Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca zobligowany jest do wymiany kotłów naprzemiennie, to znaczy po wymianie jednego z wyeksploatowanych kotłów i uruchomieniu go, wymiana i uruchomienie kotła drugiego. GWARANCJA NA KOTŁY ZAWARTA W DOKUMENCIE „TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI KOTŁÓW” Etap II. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Modlnej część 1 - rok 2018: Docieplenie dachu Modernizacja wentylacji „wentylacja z odzyskiem” Wymiana opraw oświetleniowych wraz z oświetleniem ze źródłami typu LED Etap III. Temomodernizacja Zespołu Szkół w Modlnej część 2 – rok 2019: Docieplenie ścian zewnętrznych UWAGA!!! Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu robót, co z kolei wiązać się może z koniecznością pracy przemiennej z pracą szkoły oraz w dni wolne od pracy. Głównie chodzi o prace uciążliwe dla funkcjonowania szkoły tj. hałas, zapylenie, wibracje. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia organizacji budowy z Zamawiającym, Dyrektorem Szkoły oraz Inspektorem Nadzoru sprawującym nadzór nad zadaniem. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, audycie energetycznym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru budowlanego, a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W MODLNEJ DZIAŁKA O NUMERZE EWIDENCYJNYM 53/1, 54/2. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W MODLNEJ DZIAŁKA O NUMERZE EWIDENCYJNYM 53/1, 54/2 oraz PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY – AKTUALIZACJA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W MODLNEJ DZIAŁKA O NUMERZE EWIDENCYJNYM 53/1, 54/2. Sporządzone przez firmę KOMFORT-BIS SP. Z O.O. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH PRZEDMIARY ROBÓT 3. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy Ozorków. 4. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiarów robót i projektów budowlanych i wykonawczych poszczególnych branż. 5. Przedmiary robót i kosztorysy dołączone do treści SIWZ stanowią jedynie materiał pomocniczy i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo – finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8. Harmonogram rzeczowo - finansowy, o którym mowa w pkt. 7 musi zostać opracowany w oparciu o następujące założenia Zamawiającego przedstawione w tabeli poniżej: ETAP I Okres realizacji zadania/etapu: Wymiana istniejących kotłów gazowych do 31.10.2017 roku Wymiana okien i drzwi zewnętrznych do 31.10.2017 roku ETAP II Modernizacja wentylacji II kwartał 2018 roku Wymiana opraw oświetleniowych II kwartał 2018 roku Docieplenie dachu III kwartał 2018 roku ETAP III Docieplenie ścian zewnętrznych II i III kwartał 2019 roku Ponadto z uwagi na fakt, iż zadanie jest dofinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający zastrzega, że kwota wystawionej faktury w poszczególnych latach nie może być większa niż: Etap I – 324 909,83 zł brutto Etap II – 903 210,72 zł brutto Etap III – 1 080 825,22 zł brutto UWAGA!!! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w czasie przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego powinien brać pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, co wiązać się może z koniecznością pracy przemiennej z pracą szkoły oraz w dni wolne od pracy. 9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie mógł wystawić jedną fakturę za zakończony etap prac zgodny z przedstawionym harmonogramem rzeczowo-finansowym. 10. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób, aby obejmował cały zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż podział na działy przedmiaru opublikowanego przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględnia 11. założenia Zamawiającego przedstawione w rozdz. III pkt. 8 SIWZ oraz wymagania dotyczące możliwości prowadzenia robót w obiekcie czynnym. 12. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu Umowy odbywać się będzie fakturami częściowymi wystawianymi raz na rok za zakończone prace ujęte w harmonogramie rzeczowo finansowym, który stanowi załącznik do Umowy, i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze przedmiotu Umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. 14. Obowiązkiem Wykonawcy przed złożeniem oferty jest zapoznanie się z robotami wynikającymi z opracowanej dokumentacji projektowej. 15. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. 16. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem. Wykonawca musi mieć świadomość, iż oferowanie urządzeń równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ, projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium, 30 000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ozorkowie nr konta 92878600010000150220000007.Wadium dla postępowania nr IRA272.3.2017”. 14. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 15. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał oświadczenia podpisany przez osobę reprezentującą podmiot trzeci) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ. Oświadczenie powinno zawierać następujące informacje: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy. 3) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ.4)wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach