Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Szkoły Podstawowej Nr 6, - Szkoły Podstawowej Nr 3, - Miejskiego Przedszkola Nr 15

Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 83
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8804510 , fax. 081 8804511
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach
    ul. Piłsudskiego 83 83
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8804510, fax. 081 8804511
    REGON: 06024197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Szkoły Podstawowej Nr 6, - Szkoły Podstawowej Nr 3, - Miejskiego Przedszkola Nr 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Szkoły Podstawowej Nr 6, - Szkoły Podstawowej Nr 3, - Miejskiego Przedszkola Nr 15. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy przeznaczonych do pełnienia funkcji oświaty i nauki. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Niemcewicza 4 w Puławach. Zakres części 1 zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji ścian budynku szkoły w technologii lekkiej-mokrej, docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej, stropodachu niewentylowanego styropapą, pokrycie powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, remont kominów, schodów, podestów, opasek odwadniających, koszy podokiennych, wymiany części stolarki okiennej, drzwiowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, modernizacji istniejącej instalacji centralnego ogrzewania polegającej na wymianie instalacji z pozostawieniem grzejników, montaż zaworów i głowic termostatycznych, wymianie instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego. CZĘŚĆ 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Jaworowej 5 w Puławach. Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - docieplenie metodą lekką-mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic z izolacją przeciwwilgociową, docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem, - wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych i stolarki okiennej oraz drzwiowej, - remont instalacji c.o., schodów zewnętrznych, ścianki oporowej. CZĘŚĆ 3. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 15 przy ul. Leśnej 14 w Puławach. Zakres części 3 zamówienia obejmuje wykonanie robót docieplenia metodą lekką-mokrą ścian nadziemia z kolorystyką elewacji oraz piwnic i ścian fundamentowych z izolacją przeciwwilgociową, docieplenie stropodachu granulatem z pokryciem papą termozgrzewalną, wymianę instalacji odgromowej, opaski odwadniającej, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów podokiennych, drzwi zewnętrznych, płukanie i regulację instalacji c.o., remont schodów zewnętrznych i podestów, kominów, oświetlenia zewnętrznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: na CZĘŚĆ 1 - w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). na CZĘŚĆ 2 - w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). na CZĘŚĆ 3 - w wysokości 6.500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną