Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 7 - Szkoły Podstawowej Nr 1 - Szkoły Podstawowej Nr 4

Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 83
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8804510 , fax. 081 8804511
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach
    ul. Piłsudskiego 83 83
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8804510, fax. 081 8804511
    REGON: 06024197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 7 - Szkoły Podstawowej Nr 1 - Szkoły Podstawowej Nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy: - Miejskiego Przedszkola Nr 7, - Szkoły Podstawowej Nr 1, - Szkoły Podstawowej Nr 4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Miasto Puławy przeznaczonych do pełnienia funkcji oświaty i nauki. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola Nr 7 przy ul. C.K. Norwida 30 w Puławach. Zakres części 1 zamówienia obejmuje: - docieplenie ścian powyżej terenu metodą lekką - mokrą, - docieplenie fundamentów i ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - dokończenie, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie opaski, schodów, studzienek, odtworzenie tarasu, - wykonanie regulacji c.o. - ustawienie nastaw, - wymiana instalacji odgromowej, oświetlenia, osprzętu. CZĘŚĆ 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 1w Puławach. Zakres części 2 zamówienia obejmuje: - docieplenie ścian powyżej terenu metodą lekką - mokrą, - docieplenie fundamentów i ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - docieplenie stropodachów z pokryciem połaci dachowych, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie opaski, schodów, studzienek i zadaszeń nad wejściami, - wymiana wewnętrznej instalacji c.o. - grzejniki z demontażu, - wymiana instalacji odgromowej, oświetlenia na segmentach i zasilania tablicy głównej ze złącza. CZĘŚĆ 3. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. Zabłockiego 8 w Puławach. Zakres części 3 zamówienia obejmuje: - docieplenie ścian powyżej terenu metodą lekką - mokrą, - docieplenie fundamentów i ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie konstrukcji dachu nad łącznikiem do szatni -z odwróconym spadkiem, - docieplenie stropodachów z pokryciem połaci dachowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -dokończenie, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie opasek, schodów, studzienek, - wykonanie zadaszeń: wejścia głównego, kotłowni i pozostałych nad drzwiami wyjściowymi na zewnątrz, - remont muru przy zejściu do kotłowni, - wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, montaż nowego kotła z rozbudową instalacji i automatyki - kocioł gazowy 110 KW, w istniejącym pomieszczeniu kotłowni, - wymiana instalacji odgromowej, oświetlenia i osprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: na CZĘŚĆ 1 - w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), na CZĘŚĆ 2 - w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), na CZĘŚĆ 3 - w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach