Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łyse – etap II

Gmina Łyse ogłasza przetarg

  • Adres: 07437 Łyse, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 725 027 , fax. 29 7725003 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
    ul. Ostrołęcka 2
    07437 Łyse, woj. mazowieckie
    tel. 297 725 027, fax. 29 7725003 w. 41
    REGON: 55066817200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łyse – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łyse – etap II”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty termomodernizacyjne w budynku świetlicy wiejskiej w Piątkowiźnie - ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie podłogi na gruncie, wymiana okien, ocieplenie dachu, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż kotła na biomasę: budowa instalacji centralnego ogrzewania, w tym montaż zaworów termostatycznych i zaworów podpionowych, montaż kolektorów słonecznych. 2) Roboty termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej w Łączkach - montaż kolektorów słonecznych, ocieplenie dachu, ocieplenie stropu pod poddaszem, wymianę podłóg na poddaszu, system oświetlenia - modernizacja systemu oświetlenia, wymiana opraw, wymiana żarówek. 3) Roboty termomodernizacyjne w budynku OSP w Łysych - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów, ocieplenie dachu, wymianę podłóg na piętrze, montaż kolektorów słonecznych, montaż gazowego kotła kondensacyjnego, system oświetlenia -modernizacja systemu oświetlenia, wymiana opraw, wymiana żarówek. 4) Roboty termomodernizacyjne w budynku świetlicy wiejskiej w Tartaku - ocieplenie dachu, ocieplenie ścian piwnicy przylegających do gruntu, ocieplenie ścian podłogi na gruncie, ocieplenie ścian piwnicy ponad poziomem terenu, ocieplenie stropu nad piwnicą, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie podłogi na gruncie, montaż kolektorów słonecznych. 5) Roboty termomodernizacyjne w budynku świetlicy wiejskiej w Babie - ocieplenie stropu pod poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu nad parterem, ocieplenie dachu, ocieplenie ścian poddasza, montaż kolektorów słonecznych, montaż kotła na biomasę. 6) Roboty termomodernizacyjne w budynku hydroforni w Łysych - ocieplenie dachu, wymiana okien na PCV, ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów, wymiana drzwi zewnętrznych. 7) Roboty termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej w Serafinie - ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian przylegających do gruntu, ocieplenie podłogi przyziemia, ocieplenie stropu pod poddaszem, ocieplenie dachu, wymiana okien PCV, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż kolektorów słonecznych, modernizacja systemu oświetlenia, (wymiana opraw, wymiana żarówek). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opisie materiałów i urządzeń, oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. Zestawy kolektorów słonecznych winny zawierać co najmniej elementy wyszczególnione w „zestawieniu materiałów i urządzeń dot. kolektorów słonecznych” i zapewniać ich prawidłowe działanie i współdziałanie z istniejąca siecią c.o. i c.w.u. 3. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE 45111300-1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 45261210-9 WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH 45310000-3 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE 45321000-3 IZOLACJA CIEPLNA 45324000-4 ROBOTY W ZAKRESIE OKŁADZINY TYNKOWEJ 45331000-6 INSTALOWANIE URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH, WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH 45331100-7 INSTALOWANIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA 45331110-0 INSTALOWANIE KOTŁÓW 45410000-4 TYNKOWANIE 45420000-7 ROBOTY W ZAKRESIE ZAKŁADANIA STOLARKI BUDOWALNEJ ORAZ ROBOTY CIESIELSKIE 45421000-4 ROBOTY W ZAKRESIE STOLARKI BUDOWALNEJ 45430000-0 POKRYWANIE PODŁÓG I ŚCIAN 45440000-3 ROBOTY MALARSKIE I SZKLARSKIE 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat. 5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za ogrodzenie i oznakowanie tablicami ostrzegawczymi oraz zakazem wstępu na budowę zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. 7. Wszelkie prace na dachu należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, z rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru sposób, zawsze zgodnie z wymogami przepisów BHP. 8. Osoby sprawujące bezpośredni nadzór i wykonujące bezpośrednio prace montażowo-technologiczne muszą posiadać odpowiednie uprawnienia i świadectwa kwalifikacyjne. 9. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 10. Zabezpieczenie prac na dachach, odpowiedzialność za potencjalne uszkodzenia oraz dostępność do dachów wskazanych do realizacji posesji leżą po stronie i ryzyku wykonawcy. 11. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. 12. Zakres robót związanych z montażem kolektorów słonecznych powinien przebiegać tak aby ograniczyć wpływ montażu zestawów solarnych na architekturę obiektów lub budynków. 13. Przed rozpoczęciem prac wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyka związanego z wykonywanymi pracami. 14. Wykonawca zobowiązuje do prowadzenia, na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, wewnętrznych dzienników budowy w których odnotowywane będą postępy prac. Wpisy w dziennikach wymagają zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru. 15. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku na placach budów. Wykonawca na swój koszt usunie wszelkie śmieci i nieczystości z miejsc wykonywania prac. Ponadto wykonawca zobowiązuje się doprowadzić lokalizacje, w których były prowadzone prace, do stanu poprzedniego (z wyłączeniem przedmiotu niniejszej umowy). 16. Protokoły obiorów częściowych muszą być podpisane przez użytkownika i inspektora nadzoru inwestorskiego. 17. Instalacja kolektorów słonecznych musi zapewniać prawidłowe współdziałanie z istniejącymi systemami c.w.u. i c.o. celem uzyskania maksymalnego efektu ekologicznego. 18. Szczegółowy opis parametrów elementów zamówienia w zakresie zestawów kolektorów słonecznych oraz w zakresie kotłów znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ. 19. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych – co najmniej 5 osób. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – ogólne warunki umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Ostrołęce numer rachunku 34 8922 0009 0003 3936 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: „Wadium – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łyse – etap II”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta b) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach