Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łopiennik Górny

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Nadrzeczny
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 773 123, , fax. 825 773 010
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Nadrzeczny 3A
    22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 825 773 123, , fax. 825 773 010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łopiennik Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków świetlic wiejskich w gminie Łopiennik Górny w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności w Gminie Łopiennik Górny – II etap”, realizowanego w ramach Działania 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji następujących budynków użyteczności publicznej w gminie Łopiennik Górny: 1) Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Majdanie Krzywskim: Adres inwestycji: Majdan Krzywski 26, działka ewidencyjna nr 377. Budynek użytkowany okazjonalnie (w okresie letnim), jest nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop drewniany, dach kryty eternitem. W budynku są dwie sale, jedna duża świetlicowa z podłogą drewnianą, druga mniejsza z wykonaną posadzką i sufitem podwieszanym. Budynek nie posiada instalacji sanitarnych, brak toalety. Budynek nieogrzewany, jest stary piec węglowy do rozbiórki. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu poprzez wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w sali świetlicowej, wymiana kilku okien, wymiana źródła ciepła z węglowego na pompę ciepła, montaż c.o. - ogrzewanie podłogowe w sali świetlicowej i grzejniki w części socjalnej, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej (toalet), roboty budowlane w części socjalnej/kuchennej (ścianki działowe), wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 2) Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Dobryniowie Kolonia: Adres inwestycji: Dobryniów Kolonia 21, działka ewidencyjna nr 196. Budynek użytkowany okazjonalnie (w okresie letnim), nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop betonowy, dach kryty eternitem. W budynku są dwie sale, jedna duża świetlicowa z podłogą drewnianą, druga socjalna (część dobudowana i zadaszona blachą). Budynek posiada instalację sanitarną oraz toalety. Budynek nieogrzewany. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu poprzez wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w sali świetlicowej, wymiana kilku okien, wymiana kotła c.o. opalanego pelletem, instalacja c.o. (montaż w kotłowni - budynek zewnętrzny – instalacje należy doprowadzić do budynku świetlicy) - ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 3) Budynek Świetlica wiejska w Łopienniku Dolnym Kolonia: Adres inwestycji: Łopiennik Dolny Kolonia 16, działka ewidencyjna nr 8/7. Budynek po byłej szkole z przeznaczeniem na świetlicę wiejską. Budynek nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop betonowy, dach kryty eternitem. Budynek nie posiada instalacji sanitarnych, brak toalety. Budynek nieogrzewany, jest stary piec węglowy do rozbiórki. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu, wymiana okien, montaż pompy ciepła powietrze-woda, instalacja co. - ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej (toalet), roboty budowlane w części socjalnej (ścianki działowe), wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 4) Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Krzywem: Adres inwestycji: Krzywe 101, działki ewidencyjne nr 165/3, 166/2. Budynek użytkowany, jest nieocieplony, posiada dwie kondygnacje (podpiwniczenie, sala główna świetlicowa nad którą jest strop betonowy) i dach kryty eternitem. W budynku są dwie części – garaż OSP oraz część świetlicowa: duża sala z ogrzewaniem podłogowym, pomieszczenie świetlicowe nad częścią garażową z podłogą drewnianą, dobudowana część kuchenna i sanitariaty – część ocieplona. Budynek posiada instalacje sanitarną oraz toalety. Budynek ogrzewany za pomocą pieca węglowego – kotłownia w piwnicy. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu poprzez wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w sali świetlicowej, wymiana kilku okien, wymiana kotła c.o. opalanego pelletem, instalacja c.o. - ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie platformy dla niepełnosprawnych, wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1) Dokumentacji projektowej – załącznik nr 5 do SIWZ 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ 3) Przedmiarze robót – załącznik nr 7 do SIWZ - dokument pomocniczy, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez Wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. 4. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - utrzymaniem istniejących dróg w stanie nie naruszonym, - obsługą geodezyjną budowy, - zatrudnieniem kierownika budowy, - oznakowaniem robót, - zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, - zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, - wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane zostały w opisach. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 7. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie dokonywana na koszt Wykonawcy. 9. Wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. Wykonawca, który oferuje okres gwarancji dłuższy niż wymagany minimalny okres gwarancji otrzyma przy ocenie ofert dodatkowe punkty w kryterium „okres gwarancji”, zgodnie z zasadami określonymi w Rdz. XIII SIWZ. 10. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040). 11. Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: wszystkie roboty termomodernizacyjne. 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku nr konta: 91 8200 1018 2002 1800 0172 0003 z podaniem tytułu: „Wadium, nr sprawy GKI.271.09.2020”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Łopiennik Nadrzeczny 3A, 22-351 Łopiennik Górny lub dołączyć do oferty. 7. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2-5 musi być wystawione na Gminę Łopiennik Górny. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach