Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok

Gmina Brok ogłasza przetarg

  • Adres: 07-306 Brok, Plac Kościelny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7457554, 29 7457587 , fax. 297 457 554
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brok
    Plac Kościelny 6
    07-306 Brok, woj. mazowieckie
    tel. 29 7457554, 29 7457587, fax. 297 457 554
    REGON: 55066793600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego prowadzonego w drodze przetargu nieograniczonego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” jest sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynków obiektów użyteczności publicznej w Gminie Brok, zgodnie z załączonym do SIWZ - PROGRAMEM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYM oraz AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI BUDYNKÓW. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w następujących budynkach: Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku 07-306 Brok, ul. Jana Pawła II nr 50 Świetlica w Laskowiźnie 07-306 Laskowizna 21 Świetlica w Broku 07-306 Brok, ul. Czuraj 16 Świetlica w Bojanach 07-306 Bojany 22A 4. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje sporządzenie: projektów budowlano-wykonawczych z podziałem na branże, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje itp. wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zweryfikuje inwentaryzację obiektów dołączoną do SIWZ. Podstawą opracowania dokumentacji będą audyty energetyczne, będące załącznikiem do programu funkcjonalno-użytkowego. 5. W celu poprawienia efektywności energetycznej budynków, w zakresie niniejszego zamówienia należy wykonać: a) kompletną dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia wykonania robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), na bazie: Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ nr 8, audytów energetycznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 9, oraz b) roboty budowlane - prace modernizacyjne (budowlane/inwestycyjne) polegające na wykonaniu prac zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dla zaprojektowania i wykonania budowy oraz modernizacji instalacji, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z dnia 9 lutego 2016 r. wraz z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi rozporządzeniami, regulującymi działalność obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach; 6. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy obejmującego prace projektowe i budowlane określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, audyty energetyczne - załącznik nr 9 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Ostrów Maz. Oddz. 84 8923 1018 0200 0101 2002 0004.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach