Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Niżańskiego.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Niżańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Niżańskiego. Projekt dofinansowany w ramach osi priorytetowej 2. Infrastruktura techniczna, działania 2.2 Infrastruktura energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Roboty budowlane wykonywane będą w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Niżańskiego tj.: 1) Zespół Szkół w Rudniku nad Sanem - budynek szkoły, warsztatów drzewnych i warsztatów metalowych, 2) Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Rudnik nad Sanem - budynek dydaktyczny szkoły oraz budynek internatu ze stołówką z poddaszem przeznaczonym na internat, 3) Starostwo Powiatowe w Nisku - budynek Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul.Kościuszki 7. Zadanie podzielone zostało na etapy. Poniżej zestawienie etapów z wyszczególnieniem zakresu robót. 1. Budynek warsztatów metalowych ZS w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 1.1 Docieplenie, wymiana pokrycia dachu 2. Budynek internatu ze stołówką z poddaszem przeznaczonym na internat SOSW w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 2.1 Modernizacja (przebudowa) kotłowni gazowej wraz z instalacją pompy ciepła w budynku internatu ze stołówką 2.2 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku internatu ze stołówką 2.3 Ocieplenie sufitu podwieszanego wełną mineralną w budynku stołówki 2.4 Wymiana okien z powiększeniem otworów 2.5 Docieplenie ścian zewnętrznych budynku internatu z wyprawą elewacji 2.6 Docieplenie ścian zewnętrznych budynku stołówki z wyprawą elewacji 2.7 Budynek internatu - opaska z grysu kamiennego 2.8 Wymiana obróbek blacharskich i rynien na budynku internatu 2.9 Wymiana pokrycia dachu na budynku stołówki 2.10 Sufit podwieszany z płyt kartonowo - gipsowych 3. Budynek dydaktyczny szkoły SOSW w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 3.1 Przebudowa dachu na budynku dydaktycznym 4. Budynek szkoły ZS w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 4.1 Ściany piwnic - izolacje i docieplenie 4.2 Docieplenie poddasza 4.3 Wywóz i utylizacja gruzu 4.4 Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania 5. Budynek Starostwa Powiatowego w Nisku - roboty budowlane 5.1 Roboty rozbiórkowe 5.2 Docieplenie ściany poniżej poziomu gruntu 5.3 Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych z wyprawą elewacji 5.4 Instalacja odgromowa 5.5 Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 5.6 Prace dodatkowe opaska wokół budynku 5.7 Docieplenie stropu pod dachem 5.8 Konstrukcja dachu 5.9 Instalacje sanitarne (wymiana instalacji centralnego ogrzewania) 5.10 Kotłownia 5.11 Rusztowania 6. Budynek warsztatów drzewnych ZS w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 6.1 Roboty rozbiórkowe 6.2 Docieplenie ściany poniżej poziomu gruntu 6.3 Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych z wyprawą elewacji 6.4 Instalacja odgromowa 6.5 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 6.6 Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 6.7 Prace dodatkowe-opaska z płyt chodnikowych 6.8 Docieplenie stropodachu 6.9 Wymiana pokrycia dachu na płytę warstwową 6.10 Wymiana pokrycia dachu elementy konstrukcyjne 6.11 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania 6.12 Rusztowania 7. Budynek warsztatów metalowych ZS w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 7.1 Roboty rozbiórkowe 7.2 Docieplenie ściany poniżej poziomu gruntu 7.3 Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych z wyprawą elewacji 7.4 Instalacja odgromowa 7.5 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 7.6 Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 7.7 Prace dodatkowe -opaska z płyt chodnikowych 7.8 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania 7.9 Rusztowania 8. Budynek dydaktyczny szkoły SOSW w Rudniku nad Sanem-roboty budowlane 8.1 Docieplenie stropu i ścian zewnętrznych z wyprawą elewacji 8.2 Opaska z kostki betonowej 8.3 Demontaż rur spustowych i ponowny montaż po wykonaniu ocieplenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót opisany został w załączniku do SIWZ - 0.0.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w projektach budowlanych (wykonawczych), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiących załączniku do SIWZ. Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią część zadania, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami Prawa budowlanego. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości: a) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623), c) jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wszelkie materiały i urządzenia powinny być dostarczone przez Wykonawcę wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i zatwierdzeniami wymaganymi przepisami prawa, takimi jak m.in. deklaracjami zgodności producenta, aprobatami technicznymi, certyfikatami zgodności, certyfikatami dopuszczenia do użytku lub obrotu, atestami itd. (sporządzonymi w języku polskim). Wszelkie takie urządzenia i materiały winny być w pełni zgodne z mającymi zastosowanie przepisami prawa, licencjami, zezwoleniami, pozwoleniami i instrukcjami właściwych organów i instytucji. Wszelkie urządzenia winny być dostarczone z dokumentacją techniczno ruchową (DTR), gwarancjami, instrukcjami obsługi, użytkowania i konserwowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie nazwy własne materiałów budowlanych oraz urządzeń zaprojektowanych przez projektantów należy traktować jako zalecane. Elementy budowlane, urządzenia i ich producenci wymienione w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się zastosowanie innych równoważnych rozwiązań z zachowaniem zasady, że oferowane materiały i urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż zaprojektowane. W przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. Rozwiązania równoważne wraz z załączonymi obliczeniami mają być zatwierdzone przez autora projektu budowlanego i złożone wraz z ofertą. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany na urządzenia lub rozwiązania równoważne w tym poniesie pełne koszty wynikające ze zmian włącznie z projektowymi. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z pozwoleniem na budowę lub ze zgłoszeniem robót budowlanych, projektem budowlanym oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie uzyskania założonych efektów, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności z parametrami określonymi w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz akceptacji projektanta i zamawiającego. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 47.000,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy zł) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 6 czerwca 2013 r. o godz. 10:45. Nie wniesienie wadium lub wniesienia wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Niżańskiego. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego lub zdeponowanie u Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zwrot wadium regulują przepisy art.46 ust.1 - 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach