Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie

Gmina Sabnie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-331 Sabnie, Główna 73
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257874190 , fax. 257874249
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sabnie
    Główna 73
    08-331 Sabnie, woj. mazowieckie
    tel. 257874190, fax. 257874249
    REGON: 711582061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie: 1) Gminnej Biblioteki Publicznej w Sabniach 2) budynku świetlicy wiejskiej w Kupientynie 3) budynku świetlicy wiejskiej w Hilarowie 4) budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sabniach objętych dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 1) Gminna Biblioteka Publiczna w Sabniach: - rozbiórka, - prace murowe i montażowe, - roboty budowlane a) termomodernizacja fundamentu i ścian zewnętrznych, b) okładziny schodów, c) malowanie dachu, d) montaż daszku nad wejściem, - posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu, - linie kablowe, - tablice rozdzielcze, inwerter, - system ppoż instalacji fotowoltaicznej, - dokumentacja odbiorowa, pomiary. 2) Budynek świetlicy wiejskiej w Kupientynie: - roboty budowlane, - ściana zewnętrzna termomodernizacja - dach - posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu, - linie kablowe, - tablice rozdzielcze, inwerter, - system ppoż instalacji fotowoltaicznej, - dokumentacja odbiorowa, pomiary. 3) Budynek świetlicy wiejskiej w Hilarowie: - roboty budowlane - fundament i ściana zewnętrzna termomodernizacja - stolarka, ślusarka 4) Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sabniach: - roboty budowlane - prace przygotowawcze - dach - docieplenie ścian elewacji - wymiana podokienników na elewacji - wymiana rynien i rur spustowych - przebudowa podjazdu i schodów - docieplenie ścian poniżej poziomu cokołu - opaska ochronna cokół - rusztowanie - instalacje wewnętrzne - demontaż - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja gazowa i kotłownia - posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu, - linie kablowe, - tablice rozdzielcze, inwerter, - dokumentacja odbiorowa, pomiary.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21.02.2023 r. do godz. 10:00.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim Nr 61 9221 0000 0030 0113 2000 0050 z dopiskiem: Wadium do postępowania RIŚ.271.2.2.2023Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.Zamawiający ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 17 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 500.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji,b) termomodernizacji lub remoncie budynku/ów o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto lub dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji, termomodernizacji lub remoncie budynku/ów o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda.c) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia:− tj. dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu ww. robotami.Informacje dodatkowe:1) Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2021. poz.1646).2) W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12.4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach