Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ropczyce” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa III. Czysta energia, Działanie 3.2. Modernizacja energetyczna budynków jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji 12 budynków na terenie Gminy Ropczyce wraz z robotami towarzyszącymi, w tym wykonanie zadania p.n. „Rozbudowa i przebudowa budynku OSP Okonin etap I” w ramach części XII niniejszego zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową stanowiącą załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki Nr 4 do SIWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust 1, dotyczy następujących budynków użyteczności publicznej: 1) Budynek Zespołu Szkół w Lubzinie. 2) Budynek Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej. 3) Budynek Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Górnej. 4) Budynek Zespołu Szkół nr 5 w Ropczycach-Witkowicach. 5) Budynek Zespołu Szkół Nr 3 w Ropczycach. 6) Budynek Zespołu Szkół w Łączkach Kucharskich. 7) Budynek Urzędu Miejskiego w Ropczycach. 8) Budynek Centrum Kultury im. Józefa Mehoffera w Ropczycach. 9) Budynek OSP Ropczyce-Chechły. 10) Budynek OSP w Niedźwiadzie. 11) Budynek OSP Ropczyce-Brzyzna. 12) Budynek OSP Okonin. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 12 Części zamówienia, odpowiadającym budynkom użyteczności publicznej wymienionych w ust 2 (dla których zakres robót budowlanych przedstawiony został w Załączniku nr I - informacje dotyczące ofert częściowych). 4. Ponadto w ramach każdej z części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - zapewnienia warunków bezpieczeństwa na placu budowy, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla zadań obejmujących roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektów objętych termomodernizacją w ramach niniejszego zamówienia, a w szczególności w sposób nie zakłócający funkcjonowania Zespołów Szkół, Urzędu Miejskiego w Ropczycach, Centrum Kultury w Ropczycach i budynku OSP Ropczyce - Brzyzna. Zamawiający przewiduje udostępniać Wykonawcy w szczególności ww. obiekty w ustalonych obustronnie terminach i godzinach zapewniających nie zakłócanie pracy czynnych obiektów oraz z zachowaniem warunków i wymagań ustalanych każdorazowo przez Wykonawcę z Użytkownikiem obiektu. Roboty wewnątrz obiektów oświatowych winny być realizowane w czasie wakacji. 6. Zamawiający wyznaczy termin przekazania Wykonawcy placu budowy w zakresie zapewniającym wykonanie robót nie powodujących zakłócania funkcjonowania czynnych obiektów objętych termomodernizacją w ramach niniejszej umowy, nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy. Termin ten nie dotyczy przekazania placu budowy dla: - części II zamówienia „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej”, - części III zamówienia „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Górnej”, - części VI zamówienia „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łączkach Kucharskich”, - części IX zamówienia „Termomodernizacji budynku OSP Ropczyce – Chechły”, dla których przekazanie placu budowy nastąpi w trzeciej dekadzie czerwca 2017 r. 7. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania każdej z części zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacje projektowe stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 4 do SIWZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót w wersji PDF oraz w wersji ath. z zaznaczeniem że pierwszorzędne znaczenie ma wersja PDF. Przedmiary w wersji ath. mają charakter pomocniczy. 8. Przedmiot zamówienia (każdej z części) należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Podczas wykonywania robót dociepleniowych należy zastosować kompletny system, w skład którego wchodzą kleje do mocowania styropianu i siatki, preparat gruntujący, tynk mineralny, farba silikonowa elewacyjna. Nie wolno stosować na jednym obiekcie materiałów pochodzących z różnych systemów docieplenia. 12. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia – 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia – 2 lata. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na umowę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności, które będą wykonywały prace związane z przedmiotem zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla części zamówienia: - Część I - Budynek Zespołu Szkół w Lubzinie 30 000,00 zł, - Część II - Budynek Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej 15 000,00 zł, - Część III - Budynek Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Górnej 20 000,00 zł, - Część IV - Budynek Zespołu Szkół nr 5 w Ropczycach-Witkowicach 18 000,00 zł, - Część V - Budynek Zespołu Szkół Nr 3 w Ropczycach 10 000,00 zł, - Część VI - Budynek Zespołu Szkół w Łączkach Kucharskich 5 000,00 zł, - Część VII - Budynek Urzędu Miejskiego w Ropczycach 17 000,00 zł, - Część VIII - Budynek Centrum Kultury im. Józefa Mehoffera w Ropczycach 9 000,00 zł, - Część IX - Budynek OSP Ropczyce-Chechły 5 000,00 zł, - Część X - Budynek OSP w Niedźwiadzie 3 000,00 zł, - Część XI - Budynek OSP Ropczyce-Brzyzna 7 000,00 zł, - Część XII - Budynek OSP Okonin 10 000,00 zł, 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 9. Wadium winno być załącznikiem do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach