Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów

Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21210 Milanów, ul. Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 833 567 002
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
    ul. Kościelna
    21210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 083 3567002 w. 37, fax. 833 567 002
    REGON: 53796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl; http://milanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów”, którego zakres obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Milanowie i termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Milanowie. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 1a do SIWZ(w zakresie robót dotyczących Urzędu Gminy w Milanowie) i 1b do SIWZ (w zakresie robót dotyczących Zespołu Szkół w Milanowie). W ramach wykonywanych robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania działań kompensujących utracone siedliska ptaków zgodnie z załączonym do SIWZ opracowaniem ornitologicznym stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków i schronów dla nietoperzy w obiekcie Urzędu Gminy oraz zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków w obiekcie Zespołu Szkół. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wykonania zobowiązań wynikających z Umowy, SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa, wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, Umową, SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami wskazanymi w innych decyzjach administracyjnych a w tym do: - odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zabezpieczenia pomieszczeń i traktów komunikacyjnych na czas prowadzenia robót, np. wyłożenie podłóg folią, osłonięcie mebli itp.; - zapewnienia niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej – Urzędu Gminy oraz Zespołu Szkół; - zapewnienia poszanowania, występujących w obszarze oddziaływania obiektu, uzasadnionych interesów osób trzecich; - zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób przebywających na terenie budowy w związku z tym, iż teren budowy stanowić będzie czynny budynek Urzędu Gminy i Zespołu Szkół. Prace prowadzone będą w obiektach czynnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób umożliwiający normalną pracę Urzędu Gminy (urzędnikom, pracownikom Urzędu, jak i interesantom) oraz normalną pracę Zespołu Szkół (uczniom, pracownikom szkoły oraz osobom odwiedzającym szkołę); - przywrócenia zajętych dla potrzeb realizacji inwestycji nieruchomości do należytego stanu umożliwiającego wykorzystanie nieruchomości zgodnie z przeznaczeniem; - umieszczenia 2 tablic pamiątkowych (jedna przy Urzędzie Gminy Milanów druga przy Zespole szkół w Milanowie) informujący o współfinansowaniu inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjne Województwa Lubelskiego na lata 2013-2020, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowania się do tych wytycznych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XXVII SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie miało wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace objęte zakresem zamówienia polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy robotach ogólnobudowlanych, operatorów sprzętu, osób wykonujących prace instalacyjno – montażowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywały samodzielnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Dla części nr I zamówienia - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy”: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. B. Dla części nr II zamówienia - „Termomodernizacja Zespołu szkół”: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy/firmy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę będącego pełnomocnikiem (jeśli pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców). Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 9a do SIWZ– w przypadku składania oferty na część nr I zamówienia i/lub 9b do SIWZ – w przypadku składania oferty na część nr II zamówienia. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach