Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg w części dotyczącej termomodernizacji budynku Ratusza

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg w części dotyczącej termomodernizacji budynku Ratusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg w części dotyczącej termomodernizacji budynku Ratusza. Roboty budowlane będą związane z wykonaniem wymiany istniejącej stolarki okiennej i renowacji istniejących drzwi zewnętrznych (sztuk 9). Stolarka okienna drewniana, zespolona o podziale krzyżowym wydzielającym cztery jednakowe kwatery na parterze i I piętrze, poszczególne kwatery z oszkleniem naśladującym błony z szybkami mocowanymi na ołów, w Sali Rajców dodatkowo okna z szybą nieprzepuszczającą promieni UV. Kolorystyka stolarki zewnętrzna - czerwona, wewnętrzna część- ciemny dąb. Farbę należy nanosić pędzlem. Skrzydła drzwi zewnętrznych będą poddane renowacji z bezwzględnym zachowaniem istniejących detali, okuć, zawiasów itp. , ościeżnice wyremontować na miejscu budowy- próba zdemontowania może spowodować ich uszkodzenie. Natomiast roboty instalacyjne polegać będą na wymianie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej. Zakres robót obejmuje: 1. roboty budowlane: - demontaż stolarki okiennej - ostrożne wyjęcie ościeżnic drewnianych okiennych, - ostrożny demontaż ,renowacja i ponowny montaż parapetów drewnianych wewnętrznych - montaż okien drewnianych zespolonych, zespolonych wzmocnionych i jednoramowych - uzupełnienie tynków zewnętrznych- szpalety okienne, - uzupełnienie tynków wewnętrznych - szpalety okienne , - malowanie powierzchni wewnętrznych- szpalety okienne, - renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej, 2. roboty instalacyjne: - demontaż grzejników żeliwnych, - demontaż grzejników pojedynczych z rur stalowych ożebrowanych, - demontaż zaworów grzejnikowych, dwuzłączek do grzejników, - demontaż rurociągów z rur stalowych - demontaż istniejących podgrzewaczy elektrycznych, - wykucie wnęk w ścianach z cegły , zamurowanie bruzd w murach z cegły budowlanej, przebijanie otworów w ścianach lub stropach - montaż grzejników stalowych jedno, dwu i trzypłytowych typu C i CV, w tym 3 grzejniki w wykonaniu higienicznym typu H, - montaż kurków kulowych, głowic termostatycznych, - montaż rurociągów stalowych, - próby szczelności instalacji na zimno, - próby szczelności izolacji na gorąco, - montaż naczynia wzbiorczego zamkniętego, - montaż podgrzewaczy elektrycznych, - wymiana podejść dopływowych do zaworu czerpalnego, hydrantu lub baterii, - montaż baterii ściennych, - roboty ziemne i budowlane przy wykonaniu przyłącza z rur preizolowanych, - montaż rur preizolowanych, - próba szczelności rurociągów sieci cieplnych, Wszystkie roboty budowlane wykonywane będą przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, strefa A ścisłej ochrony konserwatorskiej, strefa OW obserwacji archeologicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku Ratusza przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpieczne dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Z uwagi na rangę obiektu w salach posiadających cenny wystrój skutecznie zabezpieczyć eksponaty, a roboty prowadzić minimalizując powstawanie wstrząsów i pyłów, szczególne środki ostrożności należy przewidzieć w Sali Rajców, wykonawca robót jest zobowiązany do ścisłej współpracy ze służbami Opolskiego Wojewódzkiego i prace prowadzić zgodnie z Pozwoleniem nr 219/N/2006 z dnia 18.05.2006r. OWKZ w Opolu na wykonanie nowej stolarki okiennej i renowację drzwiowej , oraz zgodnie z Pozwoleniem nr 654/N/2005 z dnia 29.12.2005r. na wykonanie robót związanych z wymianą centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stasowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Lokalizacja budowy: Brzeg ul. Rynek 1 dz. nr 151. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonej dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 37.000,00zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy zł 00/100) 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4)Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7)Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach