Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków” wraz z ich przebudową lub remontem oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 11)

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76251 Kobylnica, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70 , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    ul. Główna 20
    76251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobylnica w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków” wraz z ich przebudową lub remontem oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Bolesławicach przy ul. Słupskiej 38, działka nr 12 wraz z przebudową pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) przebudowa i remont pomieszczeń, c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 2) Zadanie Nr 2 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Luleminie, Lulemino 18, działka nr 89/3 wraz z przebudową pomieszczeń i z przebudową podjazdu oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) przebudowa i remont pomieszczeń w celu wydzielenia pomieszczeń: WC damskie + dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze, c) przebudowa podjazdu do budynku, d) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego) oraz e) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 3) Zadanie Nr 3 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Kobylnicy przy ul. Głównej 20, działka nr 315 wraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego) oraz c) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 4) Zadanie Nr 4 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Kruszynie, Kruszyna 11 działka nr 24/1 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni, c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego) oraz d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 5) Zadanie Nr 5 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Kczewie, Kczewo 5, działki nr 17/22, 17/23 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni, c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 6) Zadanie Nr 6 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Widzinie ul. Główna 26, działka nr 159 wraz z przebudową pomieszczeń i zmianą sposobu użytkowania poddasza oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) przebudowa i remont pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 7) Zadanie Nr 7 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji sali gimnastycznej w Kończewie przy ul. Głównej 2, działka nr 68 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) wykonanie remontu pomieszczeń, c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 8) Zadanie Nr 8 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku archiwum Urzędu Gminy przy ul. Głównej 1c, działka nr 391/2 wraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku, b) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego) oraz c) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 9) Zadanie Nr 9 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Sycewicach przy ul. Sportowej 2A (budynek A) i budynku przy ul. Sportowej 2 (budynek B), działka nr 4/85 wraz z budową łącznika, budową infrastruktury towarzyszącej, przebudową pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) budowa łącznika pomiędzy budynkiem A a budynkiem B c) rozbiórka jednokondygnacyjnej części budynku B d) przebudowa i remont pomieszczeń budynku B, e) budowa infrastruktury towarzyszącej f) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego) oraz g) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 10) Zadanie Nr 10 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie, Sierakowo 21b, działka nr 192/4 wraz z przebudową pomieszczeń, budową infrastruktury towarzyszącej oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, b) przebudowa i remont pomieszczeń, c) budowa infrastruktury towarzyszącej, d) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz e) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 11) Zadanie Nr 11 – roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku sali gimnastycznej oraz budynku łącznika przy Szkole Podstawowej im. Książąt Pomorskich w Słonowicach na działce nr 25/1 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej, w tym: a) termomodernizacja budynku sali gimnastycznej oraz budynku łącznika wraz z robotami towarzyszącymi, b) remont pomieszczeń. oraz c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), d) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 2. Wymagania dotyczące badań termowizyjnych, badań powietrznej szczelności budynku: 1) Wykonawca wykona badania w okresie gwarancji podczas pierwszego sezonu zimowego, w dniu wyznaczonym pisemnie przez Zamawiającego, bądź ewentualnie ustalonym przez Strony. 2) Wykonawca wykona badania termowizyjne budynku zgodnie z procedurą opisaną PN-EN 13187:2001 (Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - Metoda podczerwieni) 3) Wykonawca wykona badania powietrznej szczelności budynku zgodnie z procedurą opisaną w PN-EN ISO 9972:2015-10 (Cieplne właściwości użytkowe budynków -- Określanie przepuszczalności powietrznej budynków - Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora) zarówno przy podciśnieniu jak i przy nadciśnieniu, z jednoczesnym wykonaniem badań termowizyjnych. 4) Z przeprowadzonych badań, Wykonawca sporządzi raporty potwierdzające wykonanie robót budowalnych zgodnie z Dokumentacją oraz z Załącznikiem nr 2 Wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5) W przypadku stwierdzenia wad i usterek, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia i ponownego wykonania badań, w celu potwierdzenia ich prawidłowego usunięcia. 6) W przypadku braku przeprowadzenia badań powietrznej szczelności budynku przez Wykonawcę w terminie, o którym mowa w pkt 1), Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ, a także w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, odrębnie dla poszczególnych Zadań, które stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium: 1) dla Zadania Nr 1 – w wysokości 3 000,00 zł, 2) dla Zadania Nr 2 – w wysokości 3 000,00 zł, 3) dla Zadania Nr 3 – w wysokości 6 000,00 zł, 4) dla Zadania Nr 4 – w wysokości 3 000,00 zł, 5) dla Zadania Nr 5 – w wysokości 5 000,00 zł, 6) dla Zadania Nr 6 – w wysokości 6 000,00 zł, 7) dla Zadania Nr 7 – w wysokości 4 000,00 zł, 8) dla Zadania Nr 8 – w wysokości 1 000,00 zł, 9) dla Zadania Nr 9 – w wysokości 10 000,00 zł, 10) dla Zadania Nr 10 – w wysokości 13 000,00 zł, 11) dla Zadania Nr 11 – w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - GIF-IZ.271.RB-20.21.2017 Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 7 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach