Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Jabłoń

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21205 Jabłoń, ul. Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    ul. Zamojskiego 27
    21205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Jabłoń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: „Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Gęsi oraz Urzędu Gminy w Jabłoniu” a) Szkoła Podstawowa w miejscowości Gęś: • wykonanie nowej izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej granulowanej o całkowitej grubości 24cm po uleżeniu, λ -0,038W/mK • docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym EPS 70-035 frezowanym grubości 15,0 cm o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K., wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego oraz żywicznego mozaikowego na cokole • wymiana istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi • wymiana istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową aluminiową na profilach ciepłych o współczynniku nie większym niż 1,3 W/m2K • montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej • wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku o szer. 60cm • wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z piecem c.o - urządzenie wykorzystujące energię ze źródeł odnawialnych, piec na pellet • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED b) Budynek Urzędu Gminy w miejscowości Jabłoń: • Docieplenie ścian zewnętrznych części budynku 3-kondygnacyjnego w bezspoinowym systemie dociepleń (BSO-technologią lekka mokra) styropianem frezowanym Fasada oraz ścian piwnicznych styrodurem (ściany piwnic oraz cokołu) oraz wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego malowanego farbą silikatową. • Docieplenie ścian części budynku 1 kondygnacyjnego w technologii od wewnątrz mineralnymi płytami /lekką odmianą betonu komórkowego/ o gęstości objętościowej 115kg/m3 wraz z wykonaniem warstwy zbrojonej z siatki z włókna szklanego o gramaturze min.145g/m2 a następnie wykonaniu gładzi gipsowych i pomalowaniu trzykrotnym wykonanego ocieplenia farbą silikatową o wysokiej paroprzepuszczalności. Ściany zewnętrzne budynku podlegają remontowi polegającemu na wykonaniu przecierki tynków zewnętrznych lub wykonaniu nowych tynków cem-wap oraz pomalowaniu ich farbą silikatową. • Docieplenie stropodachu budynku 3-kondygnacyjnego wełną mineralną granulowaną metodą wstrzykiwania ciśnieniowego. • Docieplenie stropu w części budynku 1 kondygnacyjnego wełną mineralną w płytach gr. 20cm (w dwóch warstwach 10cm+10cm) • Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej wraz z parapetami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi na nowe • Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową • Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy falistej na pokrycie z blachy stalowej powlekanej w rąbek stojący w gotowych panelach wraz z całym system odwodnienia dachu na części budynku 1 kondygnacyjnego • Wykonanie nowego pokrycia dachowego na budynku 3-kondygnacyjnym z papy termozgrzewalnej na starym pokryciu z papy asfaltowej wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz wraz z wymianą systemu odprowadzania wody opadowej. • Oczyszczenie i udrożnienie kanałów kominowych • Wykonanie robót towarzyszących i przygotowawczych związanych technologicznie z wykonywaniem dociepleń ścian, stropów • wymiana instalacji centralnego ogrzewania • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED • wykonanie opaski wokół budynku Część II: „Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Kolanie oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Jabłoniu” a) Szkoła Podstawowa w miejscowości Kolano-Kolonia: • Roboty rozbiórkowe: rozbiórka (przemurowanie) zniszczonych kominów , rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich ścian attykowych i ogniomurków oraz starego systemu odwodnienia połaci dachowej, • Demontaż 3 okien na klatce schodowej w poziomie I piętra wraz z demontażem podokienników • Zamurowanie miejsc po zdemontowanych oknach otynkowanie i wykonanie wymalowań • Wykonanie przemurowania poszczególnych kominów wraz z zamontowaniem bocznych kratek wentylacyjnych stalowych powlekanych oraz oczyszczenie i udrożnienie kanałów, • wykonanie nowych obróbek blacharskich • montaż instalacji odgromowej na dachu oraz nowej na ścianach z zastosowaniem puszek PCV na złączach kontrolnych • wykonanie nowej izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej granulowanej o całkowitej grubości 24cm po uleżeniu, λ -0,038W/mK oraz wykonanie montażu zdemontowanego systemu odwodnienia połaci dachowej oraz montaż nowego przy stropodachu pełnym krytym styropapą o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K • docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym EPS 70-035 frezowanym grubości 15,0 cm o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K. i polistyrenem gr. 8 i 12cm, o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K. • wymiana instalacji centralnego ogrzewania • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED • wykonanie opaski wokół budynku, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b) Zespół Placówek Oświatowych w miejscowości Jabłoń: • remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej polegający na wymianie orurowania, izolacji i grzejników • docieplenie ścian budynku Szkoły Podstawowej styropianem gr.15cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej mineralnej malowanej dwukrotnie farbami silikonowymi • docieplenie stropodachu pełnego styropapą (styropianem laminowanym) o gr 17cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo na wykonanej izolacji termicznej oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych • wymiana dwóch drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe szklone do połowy wymiana stolarki okiennej • wykonanie docieplenia na ścianach budynku Gimnazjum oraz łącznika styropianem gr. 10 cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej mineralnej malowanej dwukrotnie farbami silikonowymi • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED • Wykonanie przemurowania poszczególnych kominów wraz z zamontowaniem bocznych kratek wentylacyjnych stalowych powlekanych oraz oczyszczenie i udrożnienie kanałów, • Wymiana pieca na piec na pellet Część III: „Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Dawidach, Szkoły Podstawowej w Paszenkach” a) Szkoła Podstawowa w miejscowości Dawidy: • wykonanie izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej w płytach w dwóch warstwach 18cm (10+8cm),o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ -0,038W/mK • wykonanie izolacji cieplnej z płyt z wełny mineralnej o gr. 18cm o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ -0,038W/mK nad wejściem do szatni szkolnej wraz z wykonaniem nowego poszycia z płyt gipsowo-kartonowych • wymiana istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi • montaż nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr. 3,0cm • wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej na nowe aluminiowe i stalowe o wsp. nie większym niż 1,3 W/m2K • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED • wymiana pieca c.o - urządzenie wykorzystujące energię ze źródeł odnawialnych, piec na pellet b) Szkoła Podstawowa w miejscowości Paszenki: • docieplenie stropodachu pełnego styropapą (styropianem laminowanym) o gr 17 cm o współ. 0,036W/mK wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo na wykonanej izolacji termicznej oraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych • docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym EPS 70-035 frezowanym grubości 15,0 cm o współczynniku nie większym niż λ ≤ 0,035 W/m*K., wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego oraz żywicznego mozaikowego na cokole • wymiana istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi • wymiana istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową aluminiową na profilach ciepłych o współczynniku nie większym niż 1,3 W/m2K • montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej • wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z piecem c.o - urządzenie wykorzystujące energię ze źródeł odnawialnych, piec na pellet • wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED\ • montaż instalacji odgromowej • wykonanie opaski wokół budynku • wykonanie izolacji fundamentów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie Dla Części I – 20 000,00 PLN Dla Części II – 30 000,00 PLN Dla Części III - 16 000,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 44 8042 0006 0392 0978 2000 0020 (Bank Spółdzielczy w Parczewie/O Jabłoń) (w tytule przelewu należy wpisać „WADIUM - SZP.271.3.2017 CZ. I/i, lub CZ. II/i, lub CZ. III”) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń” W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8.1. i 9.7 SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach