Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików” – budynek OSP w Dalikowie

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6780183, , fax. 43 6780183
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 43 6780183, , fax. 43 6780183
    REGON: 73093440100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików” – budynek OSP w Dalikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dalikowie. Zadanie realizowane jest w ramach inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików”. 2.2. Charakterystyka i zakres prac: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla celów projektowych, 2) sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz audytu energetycznego, kompletnej dokumentacji projektowej na roboty obejmujące: a) docieplenie ścian zewnętrznych (remizy, WC oraz z cegły białej) metodą lekką mokrą styropianem o grubości 20 cm, b) docieplenie stropu remizy warstwą styropapy o grubości 20 cm, c) docieplenie stropu sali i WC warstwą wełny mineralnej o grubości 20 cm, d) wymianę okien zewnętrznych na okna energooszczędne, dwukolorowe (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym na etapie projektowania) e) wymianę drzwi wejściowych na drzwi o podwyższonej izolacyjności, (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym na etapie projektowania), f) wymianę oświetlenia na nowoczesne oświetlenie typu LED, g) montaż pieca na pellet wraz z montażem instalacji CO i CWU (wraz z licznikami ciepła, ciepłej wody, zaworami termostatycznymi oraz zaworami podpionowymi) oraz automatyką sterującą i pompami cyrkulacyjnymi, h) usunięcie pokrycia azbestowego i wykonanie pokrycia dachowego z blachy (bez transportu i unieszkodliwienia płyt azbestowych), 3) dokonanie zgłoszenia robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektu, 4) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, a w przypadku stwierdzenia występowania ptaków, ssaków i innych gatunków chronionych należy uzyskać decyzję o odstępstwa od zakazów wydaną przez RDOŚ w Łodzi, 5) przekazanie Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót budowlanych wykonanej dokumentacji projektowej, 6) zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach, 7) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, 8) uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach; 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej: kosztorysu powykonawczego, audytu energetycznego ex post Dodatkowe obowiązki i istotne informacje dla Wykonawcy: • wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonanie komina zewnętrznego i połączenie z nowym piecem, - wykonanie obróbek blacharskich istniejących kominów, - montaż parapetów wewnętrznych PCV, - przedłużenie okapów dachu (konieczne w związku z wykonaniem docieplenia budynku styropianem (gr. 20 cm) - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu nie nadających się do dalszego użycia (ok. 30%), pokrycie dachu folią, wykonanie łat i kontrłat oraz podbitki dachu. • Azbest, który ma zostać zdemontowany znajduje się w części: strop nad salą (324,72m2) • Zalecane jest aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr 79 9263 0000 3020 4769 2003 0005 tytułem: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików” – budynek OSP w Dalikowie – 271.9.2020 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/ wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach