Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn – budynek Urzędu Miasta w Tuszynie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2017-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn – budynek Urzędu Miasta w Tuszynie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - budynek Urzędu Miasta w Tuszynie, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Zaświadczenia Nr 09/2015 z 07.04.2015r. Starostwa Powiatowego w Łodzi o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych w zakresie: Ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz, poprzez; - odbicie i skucie tynków, - wywiezienie gruzu, - demontaż i montaż gniazd wtyczkowych natynkowych i puszek z odłączeniem przewodów i montażem, - demontaż i montaż okablowania sieci komputerowej, - wykucie z muru podokienników, - przygotowanie podłoża pod docieplenie, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - docieplenie - przyklejenie płyt izolacyjnych z autoklawizowanego betonu komórkowego, - wymiana drzwi wejściowych (od strony ulicy i od podwórza), - montaż nowych podokienników z PVC, - ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją , ocieplenie ścian wewnętrznych pomiędzy klatką schodową i poddaszem nieużytkowym, - wymiana drzwi wejściowych na nieużytkowe poddasze, Remont instalacji grzewczej, poprzez; - demontaż starych rurociągów c.o. i grzejników, - montaż nowych rurociągów i grzejników z oprzyrządowaniem, - demontaż starego kotła i w jego miejsce montaż nowego kotła gazowego o mocy 38 kW oraz naczynia wzbiorczego.Zdemontowany kocioł c.o. Wykonawca przekaże Zamawiającemu. - montaż kompletnego przewodu kominowego, - zainstalowanie; pompy, manometrów, termometrów, czujników gazu itp. armatury, - zlecenie i pokrycie kosztów przeglądu kominiarskiego kotłowni i przewodów kominowych, Wykonanie innych, niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). 4. Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów 4) Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracy Urzędu Miasta z podaniem szczegółowego harmonogramu dla poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń biurowych, przy zapewnieniu zasilania elektrycznego i sieci komputerowej. Roboty będą wykonywane w godzinach pracu Urzędu. 5) Zabezpieczenie przed zniszczeniem i uszkodzeniem oraz zabrudzeniem sprzętu oraz wyposażenia biurowego, a także ścian, podłóg, sufitów i schodów w remontowanych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, naprawa,wymiana, doprowadzenie do stanu sprzed robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest codziennie uporządkować teren budowy, a w szczególności utrzymywać teren w stanie wolnym od przeszkód w komunikacji wewnątrz i na zewnątrz budynku. 7) Z uwagi na realizację zadania w obiekcie użyteczności publicznej w trakcie jego pracy (obsługi interesantów) – Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody na mieniu i osobach popełnione z winy Wykonawcy oraz ponosi opłaty i odszkodowania powstałe z tego tytułu. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i Zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Opracowanie instrukcji p.poż,bhp i obsługi dla kotłowni wraz ze szkoleniem personelu. 14) W imieniu Zamawiającego zgłoszenie urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) wraz z pokryciem kosztów z tego wynikających. 15) Sporządzenie planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach