Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
ul. Wolności 23 23
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności 23 i przy ul. Armii Krajowej 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności 23 i przy ul. Armii Krajowej 4 zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3500,- zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniający warunki określone w SIWZ i w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 Pzp, - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaakceptowane istotne postanowienia umowy, - minimum 30-dniowy termin płatności faktur, - udzielenie 3-letniej (lub więcej) gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, licząc od daty odbioru końcowego - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk oferta i kosztorys ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenie z a) -właściwego Urzędu Skarbowego oraz z b) właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich pięciu lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Referencje z tożsamych robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego w Warszawie wraz z hydroizolacją ścian piwnic oraz wykonaniem dodatkowego zejścia do piwnic z zewnątrz
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XIX im. Powstańców Warszawy przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie wraz z hydroizolacją ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-06 - Wyposażenie przedszkola przy ul. Rechniewskiego w Warszawie w meble, urządzenia elektroniczne, elementy małej architektury oraz pomoce dydaktyczne, w ramach zadania Wyposażenie nowego przedszkola przy ul. Rechniewskiego
Dodano: 2016-06-27 - Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, CZĘŚĆ IV - Remont budynku żyrafiarni
Dodano: 2016-06-03 - Wyposażenie przedszkola przy ul. Rechniewskiego w Warszawie w meble, urządzenia elektroniczne, elementy małej architektury oraz pomoce dydaktyczne, w ramach zadania Wyposażenie nowego przedszkola przy ul. Rechniewskiego
Dodano: 2016-05-30 - Remont Sali Generalskiej
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie remontu i prac adaptacyjnych oraz wyposażenie lokalu przy ul. Kościuszki 8a w Serocku z przeznaczeniem na siedzibę punktu konsultacyjnego do spraw uzależnień.
Dodano: 2016-03-10 - Modernizacja wnętrza Hali Targowiska Zieleniak
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Jedlińsku w ramach modernizacji budynku Urzędu Gminy w Jedlińsku
Dodano: 2016-02-12 - Roboty remontowo-budowlane polegające na przebudowie istniejących klatek schodowych w związku z dostosowaniem systemu oddymiania w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu
Dodano: 2015-09-28