Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności 23 i przy ul. Armii Krajowej 4.

Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
    ul. Wolności 23 23
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności 23 i przy ul. Armii Krajowej 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Wolności 23 i przy ul. Armii Krajowej 4 zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3500,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniający warunki określone w SIWZ i w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 Pzp, - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaakceptowane istotne postanowienia umowy, - minimum 30-dniowy termin płatności faktur, - udzielenie 3-letniej (lub więcej) gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, licząc od daty odbioru końcowego - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk oferta i kosztorys ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenie z a) -właściwego Urzędu Skarbowego oraz z b) właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 i 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich pięciu lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Referencje z tożsamych robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach