Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 26
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7242127 , fax. 044 7242727
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Św. Antoniego 26 26
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7242127, fax. 044 7242727
REGON: 59065332800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych - docieplenie stropodachu - roboty budowlane towarzyszące termomodernizacji - pozostałe roboty budowlane (zgodnie z dokumentacja techniczną). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych), 2.Wadium może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu wpłaty załącza się do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego numer 11 1020 3916 0000 0802 0025 9606 Bank PKO BP S.A. o Tomaszów Maz., z zaznaczeniem Wadium -termomodernizacja SOSW 2009, wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 10.07.2009 r. do godz. 11:00 5. Wadium w innych formach, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Zamawiający wymaga załączenia dwóch egzemplarzy dokumentu tj. oryginału dokumentu i jego potwierdzonej kserokopii. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po upływie wyznaczonego terminu powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonali co najmniej jedną robotę polegającą na na wykonaniu prac termomodernizacyjnych tj. docieplenie budynku o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: -przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz załączy kserokopie uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa ( z aktualnym terminem ważności). Do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ Wykonawca wykazał takie osoby 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: 1) informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 200 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzającej ubezpieczenie od wszelkich ryzyk budowlanych (ubezpieczenie budowy od wszelkich nie przewidzianych zdarzeń losowych, następstw, nieszczęśliwych wypadków związanych z realizacją robót. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączonymi kopiami uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z rozdziałem V pkt. 2, ppkt 2. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy 2) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1 i 2, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku oraz modernizacja systemu grzewczego w budynku Szkoły Podstawowej w Wągrach
Dodano: 2016-07-20 - Termomodernizacja budynku Miejskiego Centrum Medycznego GÓRNA w Łodzi przy ul. Cieszkowskiego 6
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Huta Drewniana
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie termomodernizacji budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobielach Wielkich
Dodano: 2016-06-13 - TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - DWORU W SZYDŁOWIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Huta Drewniana oraz wykonaniu termomodernizacji budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobielach Wielkich
Dodano: 2016-05-10 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NIE OBJĘTYCH DOKUMENTACJĄ W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCĄ REALIZACJĄ ZADANIA PN.: MODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ W SP NR 8 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-08 - Termomodernizacja budynku komunalnego, mieszkalnego w Bełchowie ul. Przemysłowa 14, gm. Nieborów
Dodano: 2016-04-06 - WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU KOMUNALNEGO W GRABICY, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Dodano: 2015-09-28 - Adaptacja pomieszczeń w piwnicy pawilonu A Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 na gabinet rentgenodiagnostyki ZP/46/2015 w ramach projektu pn: Poprawa jakości i dostępności do wysokospecjalistycznych świadczeń zdrowotnych poprzez zakup aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Dodano: 2015-09-22