Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi, w ramach projektu „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika – etap II”, z podziałem na zadania: zad. 1: Przedszkole nr 17, dz. Smolna zad. 2: Szkoła Podstawowa nr 13, dz. Chwałowice zad. 3: Przedszkole nr 43, dz. Maroko-Nowiny zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 11 (ZSP11), dz. Maroko-Nowiny zad. 5: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dz. Śródmieście zad. 6: Przedszkole nr 25, dz. Niedobczyce zad. 7: Szkoła Podstawowa nr 23 (dawniej Gimnazjum nr 12), dz. Niewiadom zad. 8: Przedszkole nr 39, dz. Boguszowice Osiedle

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi, w ramach projektu „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika – etap II”, z podziałem na zadania: zad. 1: Przedszkole nr 17, dz. Smolna zad. 2: Szkoła Podstawowa nr 13, dz. Chwałowice zad. 3: Przedszkole nr 43, dz. Maroko-Nowiny zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 11 (ZSP11), dz. Maroko-Nowiny zad. 5: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dz. Śródmieście zad. 6: Przedszkole nr 25, dz. Niedobczyce zad. 7: Szkoła Podstawowa nr 23 (dawniej Gimnazjum nr 12), dz. Niewiadom zad. 8: Przedszkole nr 39, dz. Boguszowice Osiedle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi, w ramach projektu „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika – etap II”, z podziałem na zadania: zad. 1: Przedszkole nr 17, dz. Smolna zad. 2: Szkoła Podstawowa nr 13, dz. Chwałowice zad. 3: Przedszkole nr 43, dz. Maroko-Nowiny zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 11 (ZSP11), dz. Maroko-Nowiny zad. 5: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dz. Śródmieście zad. 6: Przedszkole nr 25, dz. Niedobczyce zad. 7: Szkoła Podstawowa nr 23 (dawniej Gimnazjum nr 12), dz. Niewiadom zad. 8: Przedszkole nr 39, dz. Boguszowice Osiedle Zakres robót w rozbiciu na poszczególne obiekty: Zadanie nr 1. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 17, dz. Smolna z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4) wymiana instalacji odgromowej 5) zabudowa nawiewników automatycznych Zadanie nr 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 13, dz. Chwałowice z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4) wymiana instalacji odgromowej 5) zabudowa nawiewników automatycznych Zadanie nr 3. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 43, dz. Maroko-Nowiny z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4) wymiana instalacji c.o. 5) wymiana węzła cieplnego 6) wymiana instalacji odgromowej, 7) zabudowa nawiewników automatycznych, 8) prace budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego Zadanie nr 4. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 11 (ZSP11), dz. Maroko-Nowiny z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych, 3) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4) wymiana instalacji c.o., 5) wymiana węzła cieplnego, 6) wymiana instalacji odgromowej, 7) zabudowa nawiewników automatycznych, 8) prace budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego Zadanie nr 5. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dz. Śródmieście z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) wymiana węzła cieplnego 4) wymiana instalacji odgromowej 5) zabudowa nawiewników automatycznych 6) prace budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego Zadanie nr 6. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 25, dz. Niedobczyce z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) częściowa wymiana stolarki okiennej 4) wymiana instalacji odgromowej 5) zabudowa nawiewników automatycznych Zadanie nr 7. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 23 (dawniej Gimnazjum nr 12), dz. Niewiadom z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) wymiana instalacji odgromowej 4) zabudowa nawiewników automatycznych 5) budowa instalacji wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Zadanie nr 8. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 39, dz. Boguszowice Osiedle z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych 2) izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych 3) wymiana instalacji c.o. 4) wymiana węzła cieplnego 5) wymiana instalacji odgromowej 6) zabudowa nawiewników automatycznych, 7) prace budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego W ramach każdego z zadań Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tablic: informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 1,2 x 0,8 m związanych z dofinansowaniem ze środków unijnych, szczegóły na stronie: https://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018. Tablice z tworzywa sztucznego, nadruk odporny na warunki atmosferyczne. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, które dostosowane są do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie izolacji termicznych i przeciwwilgociowych oraz wyprawy elewacyjnej (dotyczy zadań 1-8), - wykonanie instalacji sanitarnych (dotyczy zadań 3, 4, 5, 7 i 8), - wykonanie instalacji elektrycznych (dotyczy zadań 1-8). W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie 1: 13 000 PLN (trzynaście tysięcy złotych) zadanie 2: 34 000 PLN (trzydzieści cztery tysiące złotych) zadanie 3: 25 000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) zadanie 4: 30 000 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) zadanie 5: 16 000 PLN (szesnaście tysięcy złotych) zadanie 6: 13 000 PLN (trzynaście tysięcy złotych) zadanie 7: 26 000 PLN (dwadzieścia sześć tysięcy złotych) zadanie 8: 17 000 PLN (siedemnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 7. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach