Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi, z podziałem na zadania: zad. 1: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (hala i basen oraz pawilon Judo przy ul. Powstańców Śl.), dz. Śródmieście. zad. 2: Przedszkole nr 13, dz. Chwałowice. zad. 3: Szkoła Podstawowa nr 11 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 11 - filia przy ul. Winklera), dz. Maroko-Nowiny. zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 12 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12), dz. Zebrzydowice. zad. 5: Szkoła Podstawowa nr 20, dz. Gotartowice. zad. 6: Szkoła Podstawowa nr 24 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14), dz. Popielów. zad. 7: Zespół Szkół nr 6, dz. Boguszowice Stare. zad. 8: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, dz. Niewiadom. zad. 9: Zespół Szkół Technicznych, dz. Śródmieście.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi, z podziałem na zadania: zad. 1: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (hala i basen oraz pawilon Judo przy ul. Powstańców Śl.), dz. Śródmieście. zad. 2: Przedszkole nr 13, dz. Chwałowice. zad. 3: Szkoła Podstawowa nr 11 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 11 - filia przy ul. Winklera), dz. Maroko-Nowiny. zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 12 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12), dz. Zebrzydowice. zad. 5: Szkoła Podstawowa nr 20, dz. Gotartowice. zad. 6: Szkoła Podstawowa nr 24 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14), dz. Popielów. zad. 7: Zespół Szkół nr 6, dz. Boguszowice Stare. zad. 8: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, dz. Niewiadom. zad. 9: Zespół Szkół Technicznych, dz. Śródmieście.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków placówek Miasta Rybnika wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi, z podziałem na zadania: zad. 1: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (hala i basen oraz pawilon Judo przy ul. Powstańców Śl.), dz. Śródmieście. zad. 2: Przedszkole nr 13, dz. Chwałowice. zad. 3: Szkoła Podstawowa nr 11 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 11 - filia przy ul. Winklera), dz. Maroko-Nowiny. zad. 4: Szkoła Podstawowa nr 12 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12), dz. Zebrzydowice. zad. 5: Szkoła Podstawowa nr 20, dz. Gotartowice. zad. 6: Szkoła Podstawowa nr 24 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14), dz. Popielów. zad. 7: Zespół Szkół nr 6, dz. Boguszowice Stare. zad. 8: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, dz. Niewiadom. zad. 9: Zespół Szkół Technicznych, dz. Śródmieście. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacjach projektowych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, odrębnie dla każdego z w/w zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót w rozbiciu na poszczególne obiekty: zad. 1 (MOSiR): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów / dachów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściowym zamurowaniem otworów, remont tarasu zewnętrznego, wymiana instalacji c.o., wymiana i rozbudowa wentylacji mechanicznej; zad. 2 (P13): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, wymiana stolarki okiennej w piwnicach; zad. 3 (SP11): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, remont węzła cieplnego, wymiana instalacji c.o., wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej; zad. 4 (SP12): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, likwidacja zsypów na węgiel, wykonanie instalacji gazowej, wykonanie wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej; zad. 5 (SP20): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej; zad. 6 (SP24): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, częściowa wymian stolarki okiennej i drzwiowej; zad. 7 (ZS6): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego; zad. 8 (ZSP2): ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu / dachu, wymiana części stolarki okiennej i całej stolarki drzwiowej; zad. 9 (ZST): ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu / dachu, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego. W ramach każdego z zadań Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tablic: informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 1,2 x 0,8 m związanych z dofinansowaniem ze środków unijnych (szczegóły na stronie: https://rpo.slaskie.pl/czytaj/poznaj_zasady_promowania_projektu) Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, które dostosowane są do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy każdego zadania): - wykonanie izolacji, - wykonanie tynków, - wykonanie obróbek blacharsko-dekarskich, - wykonanie nawierzchni, - wykonanie instalacji sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach