Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Łańcut - etap 2009 r.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Łańcut - etap 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynków oświatowych w Gminie Łańcut obejmująca następujące zadania: ZAD.I Termomodernizacja Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Kosinie ZAD.II Termomodernizacja Publicznego Gimnazjum w Wysokiej Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie : ZAD. I Termomodernizacja Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Kosinie: Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie docieplenia w technologii GREINPLAST wraz z robotami zewnętrznymi oraz przełożenie/remont chodników odbojowych przy budynku dydaktycznym. I. Część dydaktyczna obiektu 1 ( budynek szkoły podstawowej i tzw. mała sala gimnastyczna z łącznikiem) Budynek 3-kondygnacyjne, na elewacji, którego jest już wykonane docieplenie (2008r.) za wyjątkiem dobudówki. Pozostał do wykonania następujący zakres robót: 1.Rozebranie przybudówki od strony zachodniej, 2.Zasypanie szachtów ziemią, 3.Przetarcie tynków gzymsów, 4.Uzupełnienie tynku tradycyjnego w elewacji, 5.Docieplenie dobudówki w technologii bezspoinowej, lekkiej-mokrej: -ściany - styropian gr. 12 cm -ościeża - styropian gr. 2 cm 6.Wymiana podokienników na z blachy powlekanej 7.Wymiana i przeczyszczenie odcinków rur kanalizacji deszczowej oraz zamontowanie czyszczaków na pionach z PCW, 8.Wymiana odcinków instalacji odgromowej, 9.Wykończenie ścian kominów ponad dachem wyprawą bezspoinową, lekką-mokrą, 10.Uzupełnienie kratek wentylacyjnych, które należy wykonać z siatki w ramce stalowej wg wskazań inwestora, 11.Zerwanie starych chodników odbojowych z płytek betonowych oraz obrzeży, 12.Wykonanie nowych chodników odbojowych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szer. 60 cm z wykończeniem obrzeżami nad zasypanymi szachtami i przy elewacjach wcześniej docieplonych, 13.Obłożenie schodów wejściowych płytkami mrozoodpornymi i antypoślizgowymi Gres z przygotowaniem podłoża, 14.Wykonanie balustrad z pomalowaniem farbą proszkową, 15.Wykonanie daszków nad wejściami o lekkiej konstrukcji z płytą poliwęglanową. II. Sala gimnastyczna (duża) z łącznikiem Budynek 1-kondygnacyjny z częścią niższą i wyższą, do którego przyporządkowany jest następujący zakres robót: 1. Przetarcie tynków na gzymsach, 2. Uzupełnienie ubytków tynku na elewacji, 3. Zamurowanie od zewnątrz naświetli z luksferów ścianką z gazobetonu gr. 12 cm, 4. Wymiana okien stalowych (nad drzwiami wejściowymi) na z PCV o następujących parametrach: -profile pięciokomorowe -zespolone szyby 4/16/4 mm ze szkłem niskoemisyjnym i argonem o współczynniku przenikania ciepła U < 1,1,W/m?K -okucia obwiedniowe -uszczelki systemowe, dociskowe 5. Wymiana drzwi drewnianych 2-skrzydłowych i 1-skrzydłowych na aluminiowe, ocieplone pełne, 6. Docieplenie budynku w technologii bezspoinowej, lekkiej-mokrej: -ściany - styropian gr. 12 cm -ościeża - styropian gr. 2 cm 7. Wykończenie ścian kominów i ogniomurów wyprawą bezspoinową, lekką-mokrą z przygotowaniem podłoża, 8. Wymiana podokienników na z blachy powlekanej, 9. Wymiana obróbek blacharskich na z blachy powlekanej: gzymsów, ogniomurów i krawędzi zadaszeń wejściowych, 10. Wymiana rynien i rur spustowych, 11. Osadzenie kratek wentylacyjnych z siatki w ramce stalowej, 12. Wymiana odcinków instalacji odgromowej, 13. Pokrycie czapek kominowych i zadaszeń wejściowych papą termozgrzewalną, 14. Zerwanie odpadającego/popękanego lastryka z płyty wejściowej i zastąpienie go nowym z przygotowaniem podłoża, 15. Wymiana odcinków rur kanalizacji deszczowej oraz wstawienie nowych czyszczaków z PCW, 16. Rozebranie istniejących chodników odbojowych z płytek betonowych i wykonanie nowych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szer. 60 cm z wykończeniem obrzeżami. Uwaga: -materiały budowlane stosowane do remontu muszą mieć certyfikaty Polskie lub Unii Europejskiej dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, w szczególności w oświacie, -dobór materiałów zamiennych i kolorystyki musi być zaakceptowany przez inwestora. ZAD.II Termomodernizacja Publicznego Gimnazjum w Wysokiej: Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie docieplenia w technologii GREINPLAST wraz z robotami zewnętrznymi oraz przełożenie/remont chodników odbojowych przy budynku dydaktycznym. I.Sala gimnastyczna z łącznikiem Budynek 1-kondygnacyjny z częścią niższą i wyższą, na który założony jest następujący zakres robót: 1.Uzupełnienie ubytków tynku na elewacji, 2.Docieplenie ścian w technologii bezspoinowej, lekkiej-mokrej z wyprawą tynkiem mineralnym oraz pomalowaniem farbą fasadową sylikatową: -ściany - styropian gr. 12 cm -ościeża - styropian gr. 2 cm 3.Wymiana podokienników na z blachy powlekanej, 4.Wymiana obróbek blacharskich na z blachy powlekanej, 5.Wymiana i udrożnienie odcinków rur kanalizacji deszczowej oraz wstawienie nowych czyszczaków z PCW, 6.Wymiana odcinków instalacji odgromowej, 7.Osadzenie kratek wentylacyjnych z siatki w ramce stalowej, 8.Wymiana drzwi drewnianych na z PCV, docieplonych, 9.Rozebranie starych chodników odbojowych z płytek betonowych oraz obrzeży, 10. Wykonanie nowych chodników odbojowych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szer. 60 cm z obrzeżami, 11. Skucie popękanej warstwy lastryka ze schodów, 12. Obłożenie schodów zewnętrznych płytkami mrozoodpornymi i antypoślizgowymi Gres z przygotowaniem podłoża, 13. Wymiana balustrad z pomalowaniem farbą proszkową, 14. Wykonanie daszku nad wejściem o lekkiej konstrukcji z płytą poliwęglanową. II. Budynek dydaktyczny Budynek 3-kondygnacyjny, ocieplony w technologii lekkiej-mokrej. Przy obiekcie zamierza się wykonać: 1. Rozebranie istniejących chodników odbojowych z płytek betonowych z obrzeżami, 2. Wykonanie nowych chodników odbojowych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, o szer., 60 cm, z wykończeniem obrzeżami. Uwaga: -materiały budowlane stosowane do remontu muszą mieć certyfikaty Polskie lub Unii Europejskiej dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, w szczególności w oświacie, -dobór materiałów zamiennych i kolorystyki musi być zaakceptowany przez inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: ZAD. I - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) ZAD. II -1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) do dnia 02-06-2009 r. do godz. 10:00 Wadium wnoszone może być w: 1.pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 58 12402643 1111 0000 3782 2411 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy dołączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy obejmujący ZAD. I i ZAD. II 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oraz jej akceptacji 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem realizacji robót i jego akceptacji 8. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ 9. Oświadczenie Wykonawcy, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców /jeżeli dotyczy/ 10. Dowód wniesienia wadium, 11. Parafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/uglancut/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach