Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Siedlce – WPF (2017-2018).

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Siedlce – WPF (2017-2018).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Siedlce, w ramach zadania „Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Siedlce – WPF (2017 – 2018)”. Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Siedlce” współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2. „ Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”. 1)Zakres prac projektowych obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na termomodernizacji obiektów szkolnych w miejscowościach Pruszyn, Białki, Żelków Kol., Stok Lacki, Golice, Strzała, Nowe Iganie na podstawie opracowanych audytów energetycznych i studium wykonalności oraz wytycznych zawartych w/w opracowaniach. W związku z tym że audyty energetyczne i studium wykonalności zostało opracowane w styczniu 2016 roku. Przy projektowaniu należy uwzględnić stan aktualny planowanych do termomodernizacji szkół. Zamawiający umożliwia wizje lokalne obiektów szkolnych w miejscowościach Pruszyn, Białki, Żelków Kol., Stok Lacki, Golice, Strzała, Nowe Iganie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Z uwagi, że dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, posłuży następnie do opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane związane z termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Siedlce, wykonawca zobowiązany jest przygotować dokumentację obejmującą przedmiot zamówienia, w sposób nie naruszający dyspozycji wynikających z art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna zostać sporządzona w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie przyszłej oferty. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia nie może zostać sporządzona w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia nie może zostać sporządzona w sposób, który zawiera wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny''. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w sposób zgodny z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j..: Dz.U. z 2013 r. poz. 1129). W skład prac projektowych wejdzie: a) termomodernizacja ścian zewnętrznych, b) termomodernizacja dachów płaskich, stropów, poddaszy, c) termomodernizacja podłóg na gruncie, d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymiana zużytych kotłów gazowych wraz z oprzyrządowaniem kotłowni, f) wymiana/modernizacja instalacji CO (rurociągi i grzejniki), g) wymiana/modernizacja instalacji CWU, h) montaż urządzeń/instalacji fotowoltaicznej, i) wymiana źródeł oświetlenia na oprawy typu LED, j) montaż instalacji wentylacji mechanicznych, k) uwzględnienie wszystkich wymaganych prac towarzyszących niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, które po zakończeniu inwestycji umożliwi użytkowanie obiektów szkolnych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych przedmiotu zamówienia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót. 3) Przedmiot opracowania powinien być przekazany w rozbiciu na poszczególne szkoły: a) projekty - w 5 egzemplarzach, b) kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach w rozbiciu na poszczególne branże. 4) Przedmiot opracowania powinien być oprócz wersji papierowej umieszczony na nośniku elektronicznym w formatach ogólnie dostępnych, np. PDF – 1 płyta CD oraz w formacie DWG, DOC – 1 płyta CD. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że stosownie do art. 24 ust. 11 Ustawy, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik nr 4. do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.7.SIWZ składa każdy z wykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 22a ust. 2 Ustawy, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Ustawy wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 2) Wypełnione i podpisane załączniki nr 2, nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach