Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Świętoszowie przy ul. Szkolnej 18, 20, 22, 24 wraz z rozbudową zespołów wejściowych w budynkach przy ul. Szkolnej 18, 22, 24

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Świętoszowie przy ul. Szkolnej 18, 20, 22, 24 wraz z rozbudową zespołów wejściowych w budynkach przy ul. Szkolnej 18, 22, 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynków mieszkalnych w Świętoszowie przy ul. Szkolnej 18, 20, 22, 24 wraz z rozbudową zespołów wejściowych w budynkach przy ul. Szkolnej 18, 22, 24 w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1.Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 2.Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1. uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych; 2. uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień, oświadczeń niezbędnych dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 3.Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie odrębnie dla każdego budynku: a) projektu budowlanego w zakresie: - architektoniczno-budowlanym budynku_ów nr ____ - 5 egz.; b)projektów wykonawczych dla inwestycji: - projekt architektury - 5 egz.; - projekt konstrukcyjny - 5 egz.; - projekt instalacji c.o. zespołów wejściowych- 5 egz.; - projekt instalacji elektrycznej zespołów wejściowych- 5 egz.; - projekt monitoringu - 5 egz.; - projekt oświetlenia zewnętrznego - 5 egz.; - projekt zagospodarowania terenu (ciągi piesze i jezdne, miejsca postojowe, nasadzenia zieleni) - 5 egz. - projekt organizacji ruchu drogowego na czas budowy- 5 egz.; - świadectwa charakterystyki energetycznej budynków i lokali mieszkalnych w 2 egz.; c) przedmiarów robót dla projektowanego zakresu inwestycji - po 2 egz.; d) kosztorysów inwestorskich - po 2 egz. dla projektowanego zakresu inwestycji; e) Zbiorczego Zestawienia Kosztów Zadania - 2 egz.; f) informacji BIOZ - 2 egz.; g) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż- 2 egz. h) przedłożenie potwierdzonego przez odpowiedni urząd wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. i) 4 wizualizacji budynku (widoki elewacji z czterech stron, z perspektywy) wraz z infrastrukturą zewnętrzną i pełnym zagospodarowaniem terenu - sitplanem, zawierającym ciągi pieszych z losowo ustawionymi postaciami; ławki; oświetlenie; tereny zielone - drzewa, krzewy; parkingi losowo zapełnione pojazdami; place zabaw z postaciami, w formacie TIFF, rozdzielczości 72dpi, o wymiarach szer. 3000mm i wys. 2000mm (8504x5669 pikseli), paleta kolorów CMYK 8-bit. Przed przystąpieniem do wykonania wizualizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, skonsultowania i uzyskania zgody dla założeń do wizualizacji z Zamawiającym. Interaktywny system internetowy prezentujący wizualizację budynku wraz z infrastrukturą zewnętrzną i pełnym zagospodarowaniem terenu (sitplanem) w postaci animacji flash o rozdzielczości 960x540, 24 ftps (klatki na sekundę). Domyślnie animacja ma pokazywać zapętlony przelot dookoła budynku trwający pomiędzy 18 a 28 sekund oraz mieć możliwość zatrzymania animacji i ręcznego sterowania obrotem w lewo i prawo. System musi posiadać przyciski do sterowania animacją (start, pauza, ręczny obrót w prawo i ręczny obrót w lewo). Na płycie CD - 2 egz. Przed przystąpieniem do wykonania wizualizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, skonsultowania i uzyskania zgody dla założeń do wizualizacji z Zamawiającym. j) Kompletna dokumentacja projektowa zostanie opracowana, (poza tradycyjną formą pisemną poszczególnych opracowań) i przekazana Zamawiającemu na nośniku z zapisanymi materiałami (identycznymi z wersją papierową), zapisanymi w dwóch formach elektronicznych: nieedytowalnej (np. PDF) oraz w edytowalnej (np. DWG)- 2 egz. 4. uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 5. sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany oraz wykonawczy powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. ETAP II Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym: - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) wykonanie: a) roboty ziemne odkrycia ścian piwnic, b) oczyszczenie, osuszenie, naprawa uszkodzeń ścian piwnic, c) wykonanie izolacji termicznej z warstwami zabezpieczającymi i mocowaniem, izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, d) zasypanie wykopów ścian piwnic z zagęszczeniem gruntu, e) wykonanie warstw termomodernizacyjnych ścian zewnętrznych budynku bez wyprawy elewacyjnej, f) wymiana parapetów zewnętrznych (podokienników) okiennych, g) wymiana obróbek blacharskich ścianek loggii, h) przebudowa rur spustowych, pionów instalacji odgromowej, i) remont balkonów zewnętrznych lub loggii w pełnym zakresie, j) roboty rozbiórkowe zespołów wejściowych, k) rozbudowa zespołów wejściowych, l) roboty wykończeniowe zespołów wejściowych, m) wykonanie wyprawy elewacyjnej w uzgodnionej kolorystyce, malowanie balustrad balkonowych, n) wykonanie zagospodarowania terenów zewnętrznych, o) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali mieszkalnych, dokumentacji geodezyjnej, pomiarów instalacji elektrycznych (zespoły wejściowe) i odgromowych budynków, p) usunięcie wszystkich uszkodzeń zagospodarowania terenu, urządzeń zewnętrznych, chodników, dróg, terenów zielonych itp. związanych z realizacją robót budowlanych i urządzeniem terenu robót, usunięcie przyłączy do sieci zewnętrznych urządzonych na czas wykonywania robót 3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. dla każdego budynku objętego przedmiotem umowy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. poz. 1923). CPV: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według Kodów Wspólnego Słownika Zamówień 74222000-1 Usługi projektowania architektonicznego 74222100-2 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 74222300-4 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Roboty budowlane 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211000-9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45321000-3 Izolacje cieplne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia jaki należy wykonać zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i użytkowej obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w projekcie jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji. W przypadku wskazania w Programie Funkcjonalno - Użytkowym znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. W przypadku nie dołączenia dokumentów potwierdzających równoważności proponowanych materiałów i urządzeń do oferty, traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich rozwiązań projektowych bez zmian. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podmiotów, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wysokości 10.000,00 zł na każdą z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25-06-2015 r. godz. 12:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach