Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz instalacja odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz instalacja odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych w 5 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie Miasta Płońsk oraz montaż instalacji fotowoltaicznych w 2 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie miasta Płońsk w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz instalacja odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku. Zamówienie realizowane jest z podziałem na 2 części: Część 1. Termomodernizacja budynków mieszkalnych. Część 2. Instalacja odnawialnych źródeł energii. Załącznik nr 8a do SIWZ stanowi szczegółowy opis robót termomodernizacyjnych w 5 lokalizacjach na terenie Miasta Płońsk, natomiast Załącznik 8b do SIWZ to szczegółowy opis zakresu montażu instalacji fotowoltaicznych w 2 lokalizacjach na terenie Miasta Płońsk. Zamówienie realizowane będzie przy udziale pozyskanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; Działanie 4.3. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza; Poddziałanie 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości lokalizacji objętych zadaniem, w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn.: Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza w Płońsku, przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych, tj. mieszkańca miasta Płońsk, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. Zmianie może ulec lokalizacja inwestycji w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości wskazanych, w ich miejsce zostaną dołączone inne nieruchomości znajdujące się na liście rezerwowej z obrębu gminy Miasto Płońsk. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać między innymi: 1) wykonanie robót termomodernizacyjnych, zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 3) montaż instalacji fotowoltaicznych, zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 4) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki; 5) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 6) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 7) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 8) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną; b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez nadzór budowy; e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; i) Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; j) protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. Dla każdej części zamówienia: 1) wszystkie materiały, urządzenia, armatura i osprzęt w danym rodzaju muszą: być nowe, posiadać ważne atesty, certyfikaty i spełniać wymagania zawarte w dokumentacji technicznej; 2) wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt w danym asortymencie muszą pochodzić od jednego producenta lub dostawcy; 3) wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym komplet dokumentów: odbiorowych - protokół odbioru (częściowego i końcowego), protokół przekazania użytkownikowi instrukcji, protokół przeszkolenia użytkownika, Certyfikaty Instalacji i inne dokumenty mające wpływ na poprawne funkcjonowanie instalacji; 4) wszelka dokumentacja związana z realizacją umowy winna posiadać oznakowanie o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (dot. umów, protokołów odbioru, instrukcji obsługi itp.) - wzór ww. dokumentów wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 8a do SIWZ i Załącznik nr 8b do SIWZ. 3.1. Klasyfikacja roboty budowlanej wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV 45000000 – 7 – roboty budowlane; Dodatkowe kody CPV: 45210000 – 2 – roboty budowlane w zakresie budynków; 45320000 – 6 – roboty izolacyjne; 45321000 – 3 – izolacja cieplna; 45324000 – 4 – roboty w zakresie okładziny tynkowej; 45400000 – 1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45443000 – 4 – roboty elewacyjne; 09331000 – 1 – baterie słoneczne; 09331200 – 0 – słoneczne moduły fotowoltaiczne; 09332000 – 5 – instalacje słoneczne; 45261215 – 4 – pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj.: Część 1 - Termomodernizacja budynków mieszkalnych. Roboty termomodernizacyjne w 5 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie Miasta Płońsk, o zakresie robót podanych dla części 1 opisu przedmiotu zamówienia. Część 2 - Instalacja odnawialnych źródeł energii. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w 2 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie Miasta Płońsk, o parametrach instalacji podanych dla części 2 opisu przedmiotu zamówienia. 3.2.1. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną lub obie części zamówienia. 3.2.2. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 3.2.3. Wszystkie zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia jednakowo dotyczą każdej z części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonej części zamówienia w pkt 10 oświadczenia, sporządzonego na wzorze Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: prace ogólnobudowlane, roboty ziemne, rozbiórkowe oraz inne fizyczne prace związane bezpośrednio z realizacją zamówienia rozumiane jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, również obejmujące posługiwanie się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz składających ofertę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście ww. czynności oraz wspólników spółek osobowych, którzy będą osobiście wykonywać te czynności na rzecz spółki. 3.8.1. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia osoby te powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania danych czynności. 3.8.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zakres czynności oraz oświadczenie o zawarciu umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami uczestniczącymi w realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek do ZUS lub podatków do Urzędu Skarbowego (US) w zakresie zatrudnionych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych. 3.8.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zakresu czynności i kopii umów, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami uczestniczącymi w realizacji zamówienia lub innych dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek do ZUS i podatków do US będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 3.8.4. W przypadku stwierdzenia uchybienia/uchybień w spełnianiu przez wykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy (§ 9 ust. 2 pkt 5). 3.8.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.9. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ Zamawiający wskazał znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach