Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Biskupcu.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5229200 , fax. 089 5229208
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
    ul. Niepodległości 16 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5229200, fax. 089 5229208
    REGON: 51075043300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Biskupcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Biskupcu. Zadanie obejmuje kompleksową termomodernizację trzech budynków będących w trwałym zarządzie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, położonych w mieście Biskupiec, ul. Sądowa 6, użytkowanych przez Jednostkę Ratowniczo - Gaśniczą nr 3, tj.: 1) Budynek nr 1 (pow. użytkowa 662 m?), ul. Sądowa 6, położony na działce oznaczonej w rejestrze gruntów i budynków obrębu nr 4 - miasto Biskupiec, jako działka nr 106, 2) Budynek nr 2 (pow. użytkowa 226 m?), ul. Sądowa 6, położony na działkach oznaczonych w rejestrze gruntów i budynków obrębu nr 4 - miasto Biskupiec, jako działki nr 99_2 i 100_8, 3) Budynek nr 3 (pow. użytkowa 141 m?), ul. Sądowa 6, położony na działce oznaczonej w rejestrze gruntów i budynków obrębu nr 4 - miasto Biskupiec, jako działka nr 377_3. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) związanych z termomodernizacją budynku nr 1: - Ocieplenie stropodachu budynku - 16 cm warstwa styropianu o współczynniku U=0,22; - Ocieplenie ścian zewnętrznych części socjalno-biurowej - 12 cm warstwa styropianu o współczynniku U=0,24; - Wymiana wrót wjazdowych na wrota o niskim współczynniku przenikania ciepła U=1,3; - Modernizacja instalacji cwu. Montaż kolektorów słonecznych - moc kolektorów 0,007MW, montaż instalacji wewnętrznej i zewnętrznej; - Ocieplenie ścian zewnętrznych części bojowoszkoleniowej 12 cm warstwa styropianu. Współczynnik U=0,24; - Wykonanie dodatkowego źródła zasilania - Gruntowych Pomp Ciepła (GPC). Moc pompy ciepła 64 kW. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż grzejników - 12 szt., montaż zaworów termostatycznych 12 szt.); - pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej; 2) związanych z termomodernizacją budynku nr 2: - Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku - 12cm warstwa styropianu - współczynnik U=025; - Wymiana wrót wjazdowych o współczynniku przenikania U=4 W(m2K) na wrota o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W(m2K); - Ocieplenie posadzki budynku szkoleniowobojowego - współczynnik U-0,42; - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż grzejników - 7 szt., montaż zaworów termostatycznych 7 szt.); - pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej; 2) związanych z termomodernizacją budynku nr 3: - Ocieplenie stropodachu budynku 12 cm warstwą pianki poliuretanowej PUR - współczynnik U-0,20; - Wymiana okien na okna o współczynniku przenikania U-1,3 W(m2K); - Ocieplenie ścian zewnętrznych - 12cm warstwa styropianu - współczynnik U-0,24: - Wymiana wrót wjazdowych na wrota o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W(m2K); - pozostałe, wynikające z dokumentacji projektowej. 3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Dokumentacja ta jako załącznik do SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem _minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe_ zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Mogą to być w szczególności karty katalogowe, w których będą zawarte dane techniczne, które umożliwią weryfikacje pod względem równoważności. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 9. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45.21.61.21-5, 45.26.10.00-4, 45.33.10.00-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach