Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków: I Liceum Ogólnokształcącego, sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego, II Liceum Ogólnokształcącego w ramach zadania „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w ramach OSI Grudziądz – Etap II” FE/5/2017

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 510 233 , fax. 564 510 233
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 510 233, fax. 564 510 233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków: I Liceum Ogólnokształcącego, sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego, II Liceum Ogólnokształcącego w ramach zadania „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w ramach OSI Grudziądz – Etap II” FE/5/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych w zakresie termomodernizacji polegających na dociepleniu ścian, stropodachów, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowa instalacji grzewczej w zakresie dostosowania do automatycznego sterowania temperaturą stref pomieszczeń lub zespołem pomieszczeń trzech budynków użyteczności publicznej: budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 27, budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 27, budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Marcinkowskiego 10. Część I zamówienia: Budynek I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 27. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, audytem energetycznym, ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną opracowanymi przez: 1) COREMATIC Jarosław Pierzchawka z siedzibą przy ul. Lipowej 12 w Gliwicach, 2) ASIG Igor Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Kosynierów Gdyńskich lok 2 we Wrocławiu, 3) AvesNature Karol Kustusch Biuro Badań i Ekspertyz Środowiskowych z siedzibą przy ul. Waryńskiego 153 w Grudziądzu, 4) PROMAR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kościuszki 27 w Bydgoszczy. Zakres przedmiotu umowy obejmuje niżej wymienione roboty do wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym, 2) roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym, 3) przebudowa instalacji grzewczej w zakresie dostosowania do automatycznego sterowania temperaturą stref pomieszczeń lub zespołem pomieszczeń zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym. W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 3) z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy: a) wykonanie na własny koszt przed rozpoczęciem prac i przedstawienie Zamawiającemu opinii z kontroli ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby w celu sprawdzenia wykonanych zabezpieczeń oraz potwierdzenia nieobecności ptaków i nietoperzy w budynku w bieżącym sezonie lęgowym, b) zapewnienie na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego nad prowadzonymi pracami, c) wykonanie na własny koszt zabezpieczenia budynku oraz działań z zakresu kompensacji przyrodniczej w sposób wskazany przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy; 4) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych, z uwzględnieniem zasady, że materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 9) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku; 10) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy. 11) Wykonawca zapewni codzienne dojście i dojazd do budynku szkoły. Roboty powinny przebiegać w taki sposób, aby szkoła mogła prowadzić zajęcia lekcyjne. Prace na obiektach nie mogą być prowadzone w okresie egzaminów maturalnych. W pozostałym okresie prace w poszczególnych pomieszczeniach prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikiem. Część II zamówienia: Budynek sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 27. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, audytem energetycznym, ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną opracowanymi przez: 1) COREMATIC Jarosław Pierzchawka z siedzibą przy ul. Lipowej 12 w Gliwicach, 2) ASIG Igor Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Kosynierów Gdyńskich lok 2 we Wrocławiu, 3) AvesNature Karol Kustusch Biuro Badań i Ekspertyz Środowiskowych z siedzibą przy ul. Waryńskiego 153 w Grudziądzu, 4) PROMAR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kościuszki 27 w Bydgoszczy. Zakres przedmiotu umowy obejmuje niżej wymienione roboty do wykonania w budynku sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym, 2) roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym, 3) przebudowa instalacji grzewczej w zakresie dostosowania do automatycznego sterowania temperaturą stref pomieszczeń lub zespołem pomieszczeń zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym. W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 3) z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy: a) wykonanie na własny koszt przed rozpoczęciem prac i przedstawienie Zamawiającemu opinii z kontroli ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby w celu sprawdzenia wykonanych zabezpieczeń oraz potwierdzenia nieobecności ptaków i nietoperzy w budynku w bieżącym sezonie lęgowym, b) zapewnienie na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego nad prowadzonymi pracami, c) wykonanie na własny koszt zabezpieczenia budynku oraz działań z zakresu kompensacji przyrodniczej w sposób wskazany przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy; 4) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych, z uwzględnieniem zasady, że materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 9) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku; 10) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy. 11) Wykonawca zapewni codzienne dojście i dojazd do budynku szkoły. Roboty powinny przebiegać w taki sposób, aby szkoła mogła prowadzić zajęcia lekcyjne. Prace na obiektach nie mogą być prowadzone w okresie egzaminów maturalnych. W pozostałym okresie prace w poszczególnych pomieszczeniach prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikiem. Część III zamówienia: Budynek II Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu przy ul. Marcinkowskiego 10. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, audytem energetycznym, ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną opracowanymi przez: 1) UNI – FORM Sp. z o.o. Sp. K z siedzibą przy ul. Łagiewnickiej 54/56 w Łodzi, 2) ASIG Igor Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Kosynierów Gdyńskich lok 2 we Wrocławiu, 3) AvesNature Karol Kustusch Biuro Badań i Ekspertyz Środowiskowych z siedzibą przy ul. Waryńskiego 153 w Grudziądzu, 4) PROMAR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kościuszki 27 w Bydgoszczy. Zakres przedmiotu umowy obejmuje niżej wymienione roboty do wykonania w budynku II Liceum Ogólnokształcącego: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym; 2) roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym; 3) przebudowa instalacji grzewczej w zakresie dostosowania do automatycznego sterowania temperaturą stref pomieszczeń lub zespołem pomieszczeń zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlano-wykonawczym. W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 3) z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy: a) wykonanie na własny koszt przed rozpoczęciem prac i przedstawienie Zamawiającemu opinii z kontroli ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby w celu sprawdzenia wykonanych zabezpieczeń oraz potwierdzenia nieobecności ptaków i nietoperzy w budynku w bieżącym sezonie lęgowym, b) zapewnienie na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego nad prowadzonymi pracami, c) wykonanie na własny koszt zabezpieczenia budynku oraz działań z zakresu kompensacji przyrodniczej w sposób wskazany przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy; 4) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych,z uwzględnieniem zasady, że materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 9) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku; 10) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy. 11) Wykonawca zapewni codzienne dojście i dojazd do budynku szkoły. Roboty powinny przebiegać w taki sposób, aby szkoła mogła prowadzić zajęcia lekcyjne. Prace na obiektach nie mogą być prowadzone w okresie egzaminów maturalnych. W pozostałym okresie prace w poszczególnych pomieszczeniach prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, które Wykonawca zobowiązany jest wnieść w następujących wysokościach: Część I – 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Część II – 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) Część III – 56 000,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego (liczy się data i godzina uznania przez rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Państwową Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej kopercie w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój 335 (spichrze). Dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z ofertą. Wadium winno być wystawione na Zamawiającego: gmina – miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na okres krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach