Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wyszkowskiego – etap II

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 420 750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 420 750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wyszkowskiego – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Wyszkowskiego – etap II”. 1. Termomodernizacja budynku Głównego DPS w Brańszczyku W ramach termomodernizacji budynku do wykonania przewidziano: 1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych wraz z murkami oporowymi w miejscach wejść i wjazdu do pomieszczeń piwnicznych. 2. Wykonanie docieplenia budynku na poziomie stropu nad II piętrem na poziomie poddasza. 3. Wykonanie malowania pokrycia dachowego wraz z uprzednim jego oczyszczeniem. 4. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej. 5. Wymiana istniejących obróbek blacharskich murków ogniowych wystających ponad połać dachu przystosowując je do nowych szerokości przegród. 6. Wymiana parapetów zewnętrznych z dostosowaniem do nowej grubości ściany zewnętrznej. 7. Remont studni doświetlających pomieszczenia piwniczne. 8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 9. Wykonanie izolacji poziomej i pionowej części budynku. 10. Montaż instalacji solarnej. 2.Termomodernizacja budynku „Internatu” na terenie DPS w Brańszczyku W ramach termomodernizacji budynku do wykonania przewidziano: 1. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych wraz z murkami oporowymi w miejscach wejść i wjazdu do pomieszczeń piwnicznych. 2. Wykonanie docieplenia budynku na poziomie stropodachu. 3. Wymiana istniejących obróbek blacharskich murków ogniowych wystających ponad połać dachu przystosowując je do nowych szerokości przegród, przemurowanie kominów. 4. Wymiana parapetów zewnętrznych z dostosowaniem do nowej grubości ściany zewnętrznej. 5. Remont studni doświetlających pomieszczenia piwniczne. 6. Remont instalacji c.o. 7. Nadbudowa dachu. 3.Termomodernizacja budynku "Hostel" na terenie DPS w Brańszczyku W ramach termomodernizacji budynku do wykonania przewidziano: 1. Remont instalacji c.o. 2. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych, wraz z murkami oporowymi w miejscach wejść i wjazdu do pomieszczeń piwnicznych. 3. Wykonanie docieplenia budynku na poziomie stropu nad I piętrem na poziomie poddasza, docieplenie stropu piwnicy. 4. Wymiana istniejących obróbek blacharskich murków ogniowych wystających ponad połać dachu przystosowując je do nowych szerokości przegród. 5. Wymiana parapetów zewnętrznych. 6. Remont studni doświetlających pomieszczenia piwniczne. Decyzja nr 769/2015 z dnia 16.12.2015 r. (znak AB.6740.826.2015) pozwolenie na nadbudowę dachu na budynku „INTERNATU” Domu Pomocy Społecznej. Zgłoszenie zamiaru budowy: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku – wykonanie izolacji poziomej i pionowej części budynku głównego DPS w Brańszczyku, – wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u. budynku głównego DPS w Brańszczyku, – termomodernizacja budynku internatu Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku oraz wymiana instalacji c.o. w budynku internatu, – termomodernizacja budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku oraz wymiana instalacji c.o. w budynku głównym, – termomodernizacja budynku hostelu Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku oraz wymiana instalacji c.o. w budynku hostelu, Przedsięwzięcie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 4 Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.2 Efektywność energetyczna. Typ projektów: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” – w ramach planów inwestycyjnych dla subregionów objętych OSI problemowymi. UWAGI: Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót, STWiOR. stanowiące załączniki nr 7,11,12,13 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi – określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, b) sporządzenie planu BIOZ, c) obsługę geodezyjną całej inwestycji, d) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, e) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznania się z dokumentami, g) wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, h) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruzu i ziemi, i) wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektów, j) wykonanie i montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (na okres prowadzenia prac) oraz tablic pamiątkowych (po zakończeniu prac), k) przeszkolenie użytkowników budynków poddanych termomodernizacji w zakresie oszczędności energetycznej oraz korzystania z infrastruktury budynku (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół). W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zawierać poszczególne elementy robót, które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczone fakturami częściowymi. W harmonogramie należy uwzględnić: 1) fakturowanie częściowe – maksymalnie jedna faktura częściowa oraz faktura końcowa. 2) ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20 % wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje, że pierwsze fakturowanie i rozliczenie nastąpi w 2018 roku. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987). Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Klauzule społeczne: 1. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób/y wykonujących wskazane czynności. 3. W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: „ Wadium przetargowe – Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku”. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej-zał nr 6 do SIWZ, Wzór umowy-zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach