Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kluczborku Sp z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 46-203 Kluczbork, Byczyńska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 418 18 32, 607505179 , fax. 77 418 14 69
- Data zamieszczenia: 2019-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kluczborku Sp z o.o.
Byczyńska 120
46-203 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 418 18 32, 607505179, fax. 77 418 14 69
REGON: 00061685300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.kluczbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków biurowych PKS w Kluczborku Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Byczyńskiej i ul. Sybiraków w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków biurowych PKS w Kluczborku Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Byczyńskiej i ul. Sybiraków w Kluczborku. Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Byczyńskiej 120 Zakres robót: • Wymiana okien drewnianych na nowe okna energooszczędne z pcv - 9 szt • Wymiana drzwi na nowe drzwi energooszczędne z aluminium – 5 szt • Odkrycie i ocieplenie ścian fundamentowych wokół budynku – 72,56 m2 • Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi o grub. 16 cm – 1189,24 m2 • Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi o grub. 2 cm – 180,78 m2 • Wykonanie tynku silikonowego na ocieplonych ścianach zewnętrznych – 1370,02 m2 • Wykonanie boniowania na ocieplonych ścianach – pasy styropianu grub. 2 cm – 1 kpl • Obudowa stropu od spodu – płytami warstwowymi grub. 5 cm (nad wjazdem) – 104,0 m2 • Ocieplenie stropodachu poprzez wtłoczenie na strop granulatu z wełny mineral. – 849,82 m2 • Pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami – 879,52 m2 • Remont schodów zewnętrznych – 3 kpl • Urządzenie „zielonej ściany” na elewacji zachodniej budynku – 75,0 m2 • Wymiana kotła gazowego wraz z osprzętem w kotłowni wraz z odbiorem UDT – 1 kpl • Wymiana zaworów grzejnikowych w pomieszczeniach na termostatyczne – 115 kpl • Wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania opraw montowanych na ścianach bud. – 1 kpl • Zamontowanie opraw – kaset i liter (logo firmy) na ścianie zewnętrznej • Wymiana instalacji odgromowej na budynku + badania powykonawcze – 1 kpl • Uzupełnienie opasek i chodników wokół budynku po wykonanych robotach ociepleniowych • Przełożenie rur spustowych i opierzenia podrynnowego na całej długości budynku. Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Sybiraków 3 Zakres robót: • Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o grub. 14 cm – 137,85 m2 • Wykonanie tynku silikonowego na ocieplonych ścianach zewnętrznych – 137,85 m2 • Wydłużenie okapów połaci dachowych, wynikające ze zmiany po ociepleniu ścian – 1 kpl • Ocieplenie stropu nad parterem wełną mineralną o grub. 2 x 12 cm = 24 cm – 83,54 m2 • Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od str. ul. Sybiraków – 1 kpl • Przeróbka istniejącego zadaszenia nad wejściem do budynku (zmiana podparcia) – 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót oraz sposób ich wykonywania ujęte zostały w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które są integralną częścią (załącznikiem) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium. Wadium wnosi się skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy) 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu - wpłacając przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, na poniższy numer: 30 8876 0009 0039 0954 2000 0023 BS Wołczyn . - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Gwarancjach bankowych; - Gwarancjach ubezpieczeniowych; - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r.,poz.359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub w formie poręczenia, muszą one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem a z ich treści musi bezwarunkowo i bezpośrednio wynikać, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o którym mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie to musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa przed upływem ustalonego przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ ostatecznego terminu (dnia i godziny) składania ofert. W celu łatwiejszej weryfikacji zaleca się dołączenia do oferty kserokopii dokumentu poświadczającego wniesienie wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – termomodernizacja PKS”. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W pozostałych przypadkach tj. wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji - wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. UWAGA! Oferta niezabezpieczona wybraną przez Wykonawcę - akceptowalną przez Zamawiającego formą wadium lub w sposób nieskuteczny - zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w "stosownych sytuacjach" oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na: zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Warunki wystąpienia stosownych sytuacji: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów - musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia b) W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w oryginale np. w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu (Wzór stanowi załącznik nr 8) jak również w postaci innych dokumentów (np. przedwstępna lub generalna umowa o współpracy). Zobowiązanie innego podmiotu powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy oświadczenie woli innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zwiększenie dostępności i wzrost jakości usług kulturalno-społecznych na terenie Gminy Namysłów poprzez remont Namysłowskiego Ośrodka Kultury.
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja zabytkowego budynku – miejsca integracji społecznej w Domecku
Dodano: 2023-09-25 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2023-01-29 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2022-11-29 - Przebudowa części pomieszczeń byłego bloku operacyjnego (sanitariaty, szatnie) i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych i niesamodzielnych w ramach zadania: "Kompleksowe wsparcie dla osób starszych i niepełnosprawnych z gminy Korfantów oraz okolic" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.08.01.00-IZ.00-16-004/19.
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania byłego bloku operacyjnego na pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia rehabilitacji z dysfunkcjami narządu ruchu w formie ambulatoryjnej i ośrodka dziennego w ramach zadania "Podniesienie efektywności kompleksowego leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i modernizację pomieszczeń w Opolskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Korfantowie" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.10.01.01-16-0012/19-01.
Dodano: 2020-05-11 - Przebudowa żłobka gminnego w Wołczynie
Dodano: 2020-03-23 - Remont budynku rekreacyjno - wypoczynkowego "POLSPORT" na terenie Ośroka Rekreacji w Skorochowie
Dodano: 2020-03-11 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego – placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów – dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2020-02-12 - Przebudowa budynku wymiennikowni oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalne i sterownię w Kędzierzynie-Koźle przy ul. Piastowskiej 52
Dodano: 2019-09-13