Przetargi.pl
"Termomodernizacja budynków administracyjnych OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, al. 600-lecia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818272302, 601695799 , fax. 818272364
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    al. 600-lecia 8
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818272302, 601695799, fax. 818272364
    REGON: 36484041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opk-opolelubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termomodernizacja budynków administracyjnych OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: „Termomodernizacja budynku administracyjnego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim” Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego zlokalizowanego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 33/11 w Opolu Lubelskim. Jest to budynek 2 kondygnacyjny z podpiwniczeniem. Parter budynku zajmują się pomieszczenia biurowe ARiMR w Opolu Lubelskim. Piętro I zajmuje część administracyjna Spółki oraz dwa lokale mieszkalne. W części podpiwniczonej znajdują się pomieszczenia m.in. techniczne, pomocnicze i archiwum zakładowe. Konstrukcja budynku jest murowana. Stropodach wentylowany jest dwudzielny dwuspadowy. Zakres robót budowlanych przy budynku administracyjnym: Zgodnie z opracowaną oceną stanu technicznego budynku oraz audytu energetycznego przewidziano zakres: Branża budowlana: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, - docieplenie stropodachu Prace remontowe i naprawcze, w tym: - usprawnienie wentylacji poprzez montaż nasad kominowych, - wymianę zadaszeń nad wejściami do budynku, - wymianę wszystkich obróbek blacharskich z remontem kominów, - rozbiórka i ponowne ułożenie opaski przy budynku przy wykonaniu docieplenia cokołu, - roboty wykończeniowe, - uporządkowanie terenu. Branża elektryczna: - częściowa wymiana instalacji elektrycznych oraz wymiana punktów oświetleniowych zintegrowanych na energooszczędnych, - wymiana instalacji odgromowych na budynku, - montaż instalacji fotowoltaicznych, - montaż instalacji przyzywającej dla osób niepełnosprawnych. Branża sanitarna: - wymiana instalacji grzewczej, w tym wyposażenie jej w system zarządzania. Powyższy zakres robót winien być wykonany wg. projektów branżowych. Uwaga: Przedmiar został zaktualizowany na potrzeby planowanej przebudowy schodów zewnętrznych. Zamurowanie jednego otworu okiennego oraz zmniejszenie ilości stolarki okiennej - dla okna oznaczonego symbolem O4 zmniejszenie do 5 szt. CZĘŚĆ II: „Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalno-warsztatową przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim” a. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego z częścią socjalno-warsztatową zlokalizowanego przy al. 600-lecia 8 w Opolu Lubelskim. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 33/11 w Opolu Lubelskim. Jest to budynek parterowy bez podpiwniczenia. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe, socjalne, higieniczno-sanitarne, gospodarcze, garażowe i warsztatowe. Konstrukcja budynku jest murowana. Stropodach niewentylowany na belkach stropowych z wypełnieniem z płyt betonowych. Zakres robót budowlanych przy budynku administracyjnym z częścią socjalno-warsztatową: Zgodnie z opracowaną oceną stanu technicznego budynku oraz audytu energetycznego przewidziano zakres: Branża budowlana: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, - docieplenie stropodachu Prace remontowe i naprawcze, w tym: - usprawnienie wentylacji poprzez montaż nasad kominowych, - wymianę zadaszeń nad wejściami do budynku, - wymianę wszystkich obróbek blacharskich z remontem kominów, - rozbiórka i ponowne ułożenie opaski przy budynku przy wykonaniu docieplenia cokołu, - roboty wykończeniowe, - uporządkowanie terenu. Branża elektryczna: - wymiana instalacji elektrycznych oraz wymiana punktów oświetleniowych, - wymiana otok dla instalacji odgromowej na budynku, Branża sanitarna: - wymiana instalacji grzewczej, w tym jej modernizacja. Powyższy zakres robót winien być wykonany wg. projektów branżowych. Uwagi dotyczące zamówienia części I i części II: 1. Zamawiający zaleca by Wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia. 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania terenu i doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu do akceptacji próbek materiałów przeznaczonych do wykończenia budynku z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – załączniki do SIWZ. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić prowadzenie robót budowalnych w czynnym obiekcie, w którym przebywają pracownicy OPK Sp. z o.o. i ARiMR oraz lokatorzy lokali mieszkalnych, zachowując środki ostrożności pod kątem bezpieczeństwa prowadzenia robót budowalnych i pracowników oraz lokatorów. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wykonanie wygrodzenia robót budowalnych umożliwiającego dostęp użytkownikom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach