Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków: Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku. Zadanie Nr 2 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: .powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków: Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku. Zadanie Nr 2 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynków: Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku. Zadanie Nr 2 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku. 1. Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku. Zakres robót do wykonania w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku, ul. Sandomierska 6a: 1) docieplenie ścian piwnic styropianem ekstrudowanym o grubości 5 cm, 2) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o grubości 14 cm, 3) docieplenie stropodachu mineralna wełną granulowaną o grubości 18 cm, 4) prace pozostałe (opaska z kostki, remont zadaszenia wejścia, instalacja odgromowa), a w szczególności: wykonanie robót rozbiórkowych opaski betonowej wokół budynku, odkopanie ścian piwnic do ław fundamentowych, izolacja ścian piwnic przeciwwilgociową powłoką asfaltową na zimno, wykonanie ocieplenia ścian piwnic zewnętrznych budynku z zastosowaniem płyt polistyrenu ekstrudowanego i płytami styropianowymi na pozostałych ścianach mocowane dyblami plastykowymi, wykończenie masą tynkarską silikonowa i tynkiem żywicznym mozaikowym - cokół, docieplenie stropu pod dachem wełną mineralną, wykonanie płytki odbojowej z kostki betonowej przy ścianach zewnętrznych budynku, remont zadaszenia głównego- pokrycie dachu papą, malowanie tynków, malowanie balustrad i krat, wymiana obróbek i parapetów zewnętrznych, wymiana instalacji odgromowej z ułożeniem pod styropianem. 2. Zadanie Nr 2 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku. Zakres robót do wykonania w budynku Zarządu Dróg w Nisku - Racławice ul. Rudnicka 15 1)termomodernizacja cokołu budynku płytami styropianu ekstradowanego o grubości 10 cm (w tym: przygotowanie podłoża pod docieplenie, przyklejenie płyt styropianowych do ścian i ościeży, nakłady uzupełniające dodatkową warstwą siatki, zamocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych, wykonanie tynku mozaikowego wraz z przygotowaniem podłoża i nałożeniem podkładowej masy tynkarskiej), 2)termomodernizacja piwnic budynku płytami styropianu ekstradowanego o grubości 10 cm (w tym: odgrzybianie ścian z cegieł, wysokoplastyczna izolacja powierzchni pionowych, przyklejenie płyt styropianowych do ścian i wykonanie izolacji z folii kubełkowej wraz z zamocowaniem profili systemowych), 3)prace ogólnobudowlane (obróbki blacharskie, wprowadzenie wentylacji poprzez wykonanie kratki wentylacyjnej wraz z naprawą podłoża betonowego, rozebranie nawierzchni z betonu, wykonanie wykopów, demontaż istniejącej izolacji z folii, zasypanie wykopów, wywiezienie gruzu, opłata za składowanie odpadów), 4)prace wykończeniowe (parapety). Termomodernizacja parteru, I piętra i stropu pod dachem jest już na tym budynku wykonana. 3. Wymagania ogólne. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. Stosownie do treści art. 652 K.C. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. 3.3. Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 3.4. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami Prawa budowlanego. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.6. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta w zadaniu 1 i w zadaniu 2 winna być zabezpieczona wadium. Dla Zadania 1 na kwotę 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące zł). Dla Zadania 2 na kwotę 700,00 zł (słownie: siedemset zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 24 kwietnia 2014 r. o godz. 10:45. Nie wniesienie wadium lub wniesienia wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zadanie 1 Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku Wadium - Zadanie 2 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego lub zdeponowanie u Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zwrot wadium regulują przepisy art.46 ust.1 - 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach