Gmina Skarszewy ogłasza przetarg
- Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5882201 , fax. 58 5882651
- Data zamieszczenia: 2017-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
Pl. Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
tel. 58 5882201, fax. 58 5882651
REGON: 000528959 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja 7 obiektów użyteczności publicznej w Gminie Skarszewy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje termomodernizację 7 obiektów użyteczności publicznej w Gminie Skarszewy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych w następujących obiektach: 1) Budynek będący siedzibą Urzędu Miejskiego w Skarszewach, 2) Budynek Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji (GOSiR) w Skarszewach, 3) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczodrowie, 4) Budynek główny Zespołu Szkół Podstawowych w Pogódkach, 5) Budynek „mały” Zespołu Szkół Podstawowych w Pogódkach, 6) Budynek filii ZSP w Demlinie, 7) Budynek Zespołu Szkół Podstawowych w Godziszewie. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami zamawiającego zawartymi w szczególności w: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarach robót jako dokumentach poglądowych. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 - opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 54834000010100014320000006. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12