Przetargi.pl
"Termodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach wraz z wymianą instalacji i źródła ciepła"

Gmina Miedzichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-361 Miedzichowo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 410 240 , fax. 614 410 250
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzichowo
    ul. Poznańska 12
    64-361 Miedzichowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 410 240, fax. 614 410 250
    REGON: 54624200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzichowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach wraz z wymianą instalacji i źródła ciepła"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach wraz z wymianą instalacji i źródła ciepła – przejście na ogrzewanie gazowe; Bolewice działka nr 1682/8 (ul. Sportowa 24a). 2. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: 1) prac budowlanych, 2) prac rozbiórkowych, 3) instalacyjno- montażowych, 4) izolacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z: 1) projektu budowlanego na termomodernizację, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – termomodernizacja budynku, 3) przedmiaru robót na termomodernizację, 4) projektu budowlany na kotłownię gazową, 5) przedmiaru robót na kotłownię gazową, 6) projektu wykonawczego na wymianę instalacji c.o., 7) OST IS.0.0. wymagania ogólne do wymiany instalacji c.o., 8) Przedmiaru robót na wymianę instalacji c.o., 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonaniu robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: projektantów, kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 5. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – zał. nr. 8 6. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Każdemu wskazaniu, o którym mowa w zdaniu poprzednim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Materiały pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszych warunkach. 9. Zmawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) oraz rękojmię za wady fizyczne przedmiotu zamówienia wynosił 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.09.2019 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Tomyślu nr 36 90 58 0000 0000 0000 0013 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 3. Wadium musi zabezpieczyć ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach