Przetargi.pl
TELEMEDYCYNA W EUROREGIONIE - SIEĆ POMERANIA - rozszerzenie szpitalnego systemu informatycznego.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości 44-48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423339 , fax. 094 3423339
  • Data zamieszczenia: 2011-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423339, fax. 094 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TELEMEDYCYNA W EUROREGIONIE - SIEĆ POMERANIA - rozszerzenie szpitalnego systemu informatycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa z dostawą w zakresie funkcjonalnego rozszerzenia systemu informatycznego Eskulap z wdrożeniem, szkoleniem w zakresie obsługi użytkowników i administratora wraz z opieką. a)licencje bezterminowe w następującej konfiguracji modułów wraz z 12 mc-nym nadzorem autorskim: L.p Nazwa modułu Liczba licencji 1. Ruch Chorych - izba przyjęć 1 2. Ruch Chorych - oddział 14 3. Kolejka oczekujących 4 4. Dokumentacja medyczna 9 5. Apteczka Oddziałowa 3 6. Zlecenia medyczne 9 7. Statystyka 1 8. Rejestracja poradni 3 9. Poradnia gabinet 4 10. Rozliczenie z płatnikiem 1 11. Pracownia diagnostyczna 3 12. Apteka 1 13. Administrator 1 14. Rachunek kosztów leczenia 1 15. Gruper 1 (licencja na szpital) Łącznie 56 b)aktualizacji bazy danych ORACLE (dostosowanej do systemu Eskulap oraz ilości użytkowników) c)wdrożenie Systemu d)szkolenie administratora i personelu Zamawiającego do obsługi i zarządzania Systemu e)integracja dostarczonego systemu z systemem LIS MARCEL f)integracja z dostarczanym systemem PACS zgodnie z protokołom DICOM 1.Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o harmonogram prac instalacyjno-wdrożeniowych i szkoleniowych, który zostanie uzgodniony przez wykonawcę i zamawiającego w terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu odbioru etapu (protokół częściowy). Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. 2.Świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: - 8 000,00 PLN (słownie : osiem tyś. zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną