Przetargi.pl
Szycie umundurowania wyjściowego oraz ubioru wieczorowego dla żołnierzy zawodowych 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szycie umundurowania wyjściowego oraz ubioru wieczorowego dla żołnierzy zawodowych 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szycie umundurowania wyjściowego oraz ubioru wieczorowego dla żołnierzy zawodowych według określonych wzorów przedmiotów obowiązujących w MON, zgodnie z wojskową dokumentacją techniczno - technologiczną z użyciem tkanin Wykonawcy, w asortymencie i ilości: - mundur wyjściowy wojsk lądowych - ok. 2 kpl.; - mundur wyjściowy letni wojsk lądowych - ok. 2 kpl.; - mundur wyjściowy damski wojsk lądowych - ok. 2 kpl.; - mundur wyjściowy letni damski wojsk lądowych - ok. 2 kpl.; - płaszcz sukienny wojsk lądowych - ok. 2 szt. ; - ubiór wieczorowy sił powietrznych - ok. 51 kpl.; Ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo w ramach maksymalnej kwoty wynikającej z umowy § 2 ust. 1 (projekt umowy) do: a) dokonania zmian dotyczących rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych oraz zmiany rodzaju fasonu umundurowania z męskiego na damski lub fasonu z damskiego na męski; b) zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy c) przesunięć ilościowych zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach. w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Okres obowiązywania umowy od dnia podpisania do 30.11.2015 r. 2. Umowa będzie realizowana sukcesywnie (partiami). Termin realizacji pojedynczej partii- do 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi posiadać zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi) potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia /dotyczy tylko ubioru wieczorowego/ odpowiada określonym przez Zamawiającego specyfikacjom technicznym. Wykonawca wymagane zaświadczenie dołączy do oferty. 4. Wykonanie zamówienia nastąpi według określonych wzorów obowiązujących w MON, zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną /WDTT/. 5. Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne takie jak dane antropometryczne, na podstawie których Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia, zostaną ustalone w trybie roboczym, czyli wykonane przez Wykonawcę u Zamawiającego. 6. Umundurowanie zostanie wykonane z materiału własnego Wykonawcy. 7. Dostarczone umundurowanie będzie fabrycznie nowe z produkcji 2015 r. 8. Każda partia przedmiotu umowy przed jej ekspedycją do Zamawiającego, będzie zgłoszona przez Wykonawcę do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel 74 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (ul. Legionów 83 91-072 Łódź tel. 0427504165) w ciągu 7 dni od daty powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości przedmiotu umowy do odbioru. Odbiór wojskowy prowadzony będzie w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzony za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej zakładowy wzór przedmiotów zaopatrzenia mundurowego aktualny na 2015 r. W przypadkach spornych, dotyczących jakości umundurowania, zamawiający przewiduje udział przedstawiciela 74 RPW, celem wydania opinii - dotyczy n/w umundurowania: - mundur wyjściowy wojsk lądowych - mundur wyjściowy letni wojsk lądowych - mundur wyjściowy damski wojsk lądowych - mundur wyjściowy letni damski wojsk lądowych - płaszcz sukienny wojsk lądowych 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć uszyte umundurowanie pod wskazany adres: Poznań, ul. Bukowska 34 - magazyn mundurowy, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 12.00. 10. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. 11. Umundurowanie będzie dostarczone w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach