Przetargi.pl
Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego

Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 75531 Koszalin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900 , fax. 94 34 44 700
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
    75531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, fax. 94 34 44 700
    REGON: 33037474200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szycie przedmiotów umundurowania wyjściowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest miarowe szycie oraz szycie z tabeli rozmiarowej z materiału powierzonego niżej wymienionych przedmiotów umundurowania (wraz z ich dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz): mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie miarowe( 220 kpl.), mundur wyjściowy męski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie z tabeli (15 kpl.), mundur wyjściowy damski typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie z miarowe (180 kpl.), spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie miarowe (150 szt.), spodnie letnie typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie z tabeli (5 szt.), spódnica letnia typu: Wojsk Lądowych, Sił Powietrznych, Marynarki Wojennej – szycie miarowe (180 szt.). Wykonawca zrealizuje szycie z tabeli rozmiarowej oraz miarowe szycie przedmiotów umundurowania i ich dostarczenie do magazynu Wydziału Gospodarki Mundurowej – Centralnego Magazynu Mundurowego Straży Granicznej Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie, w terminach:1) w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z użyciem ankiety wymiarowej Wykonawcy, w terminie 50 dni (Wykonawca może zadeklarować skrócenie terminu o 5, 10 lub 15 dni) od złożenia zamówienia przez Zamawiającego;2) w przypadku szycia miarowego przedmiotów umundurowania z pobraniem wymiarów antropometrycznych od funkcjonariuszy w terminie 70 dni (Wykonawca może zadeklarować skrócenie terminu o 5, 10 lub 15 dni) od złożenia zamówienia przez Zamawiającego;3) w przypadku szycia z tabeli rozmiarowej przedmiotów umundurowania, w terminie 30 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy powiadamiając go niezwłocznie o stwierdzonych brakach lub wadach. W przypadku dostarczenia towaru z wadami Zamawiający zastosuje zapisy określone w § 10 projektu umowy. Odbiór jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie z zapisami § 2 i 6 projektu umowy tj. min. polegał będzie na wyrywkowym sprawdzeniu zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w siwz i dokumentacją techniczno – technologiczną Wykonawcy. Wykonawca przed wykonaniem miarowego szycia o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 lit. b projektu umowy, zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od funkcjonariuszy na terenie:1) Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin;2) Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej, ul. Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań;3) Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania minimum dwóch przymiarek niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotów umundurowania w miejscach wskazanych powyżej.Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia od Zamawiającego w dniu złożenia zamówienia na uszycie przedmiotów umundurowania danych dotyczących budowy kodu kreskowego oraz oznakowania wszystkich dostarczonych przedmiotów umundurowania tymi kodami zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy.W celu wykonania przedmiotów umundurowania, Wykonawca zobowiązuje się do odebrania od Zamawiającego tkaniny mundurowej całorocznej oraz letniej w ilości określonej po dokonaniu zdjęcia miary.Wykonawca uszyje przedmioty umundurowania z materiału:1) powierzonego przez Zamawiającego w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do umowy – tkanina zasadniczaa) gabardyna - tkanina wełniano – poliestrowa art. W – 0119/E55/226,b) gabardyna - tkanina wełniano – poliestrowa art. W – 0119/E55/0283;2) własnego Wykonawcy – pozostałe dodatki krawieckie spełniające wymagania Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy.Wykonawca przekaże upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego przed dokonaniem kontroli jakościowej przedmiotów umundurowania deklarację zgodności (sporządzona zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do projektu umowy) według PN-EN ISO/IEC 17050-1:2005, podpisaną przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela, poprzedzoną odpowiednimi badaniami. Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia przedstawicielom Zamawiającego dokonującym kontroli jakościowej przedmiotu umowy dokumentów potwierdzających, że użyte do wykonania przedmiotów umundurowania surowce (materiały) takie jak: tkanina podszewkowa, tkanina wełniana na emblemat, tkanina wełniana na lamówki, spełniają wymagania techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo inspekcjonowania warunków produkcji przedmiotów umundurowania u Wykonawcy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Okres gwarancji na przedmioty umundurowania wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotów umundurowania w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.W odniesieniu do norm przywołanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących prace związane z szyciem przedmiotów umundurowania obejmujące: zdjęcie wymiarów antropometrycznych, krojenie, szycie, prasowanie, przymiarka, poprawki krawieckie, pakowanie.Sposób dokumentowania zatrudniania osób, o których powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 86 1010 1599 0144 7213 9120 0000;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do kasy Zamawiającego, mieszczącej się na parterze lewego skrzydła budynku nr 3 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie, czynnej w dni pracujące od poniedziałku do piątku od godziny 11:00 do godziny 14:00.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski;2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie;2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.16. W ofercie należy wpisać numer konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.17. Zamawiający zaleca następujący sposób oznaczenia wadium:„Wadium, przetarg nieograniczony, sprawa nr 04/18”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w siwz. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach