Przetargi.pl
Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521).

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3705328 , fax. 071 3435439
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3705328, fax. 071 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521). ZADANIE nr 1 Szycie składników umundurowania służbowego w następujących ilościach: Marynarki męskie szt. 134; Marynarki damskie szt. 116; Spodnie damskie szt. 116; Spodnie męskie szt. 268; Spódnice damskie szt. 116; Kamizelki dla funkcjonariusza kobiety szt. 116; Zamawiający w celu realizacji zamówienia powierzy Wykonawcy materiał - gabardynę. Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca. Wraz z umową na szycie, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób, dla których zostanie uszyte umundurowanie. Pobieranie miary niezbędnej do uszycia poszczególnych składników umundurowania, odbywać się będzie w punktach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Żarskiej Wsi oraz Polkowicach. Wykonawca zobowiązuje się do min. dwóch przymiarek w miejscach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Osoby, dla których będzie szyte umundurowanie, będą się zgłaszać, ze Zleceniem szycia do pobrania miary w terminach i miejscach uzgodnionych z Wykonawcą. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30.08.2010r. Odbiór sortów mundurowych następować będzie osobiście przez użytkownika poprzez podpisanie protokołu odbioru, po stwierdzeniu przez użytkownika, iż sort jest dopasowany do sylwetki. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na uszyte składniki umundurowania liczonej od dnia protokolarnego odbioru sortu przez użytkownika. W okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad fizycznych na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 21 dni od dnia zgłoszenia. ZADANIE nr 2 Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych z długim i krótkim rękawem, w kolorze białym i miętowym oraz krawatów/krawatek w następujących ilościach: Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem damskie szt. 116; Koszule w kolorze białym z długim rękawem damskie szt. 116; Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem damskie szt. 183; Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem damskie szt. 183; Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem męskie szt. 134; Koszule w kolorze białym z długim rękawem męskie szt. 134; Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem męskie szt. 204; Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem męskie szt. 204; Krawaty szt. 134; Krawatki szt. 116. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Krawat -zamiennie krawatka Kolor tkaniny ciemnozielony, określony metodą CIE L*a*b: L*29.37;a*-4,66; b*-7,75, E 1 Poliester 100 %, gładki Koszula w kolorze miętowym z długim i krótkim rękawem Kolor tkaniny miętowy, określony metodą CIE L*a*b: L*60.91;a*-8,35; b*-3,45, E 1 bawełna: min. 55 % gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2 kolor guzików: miętowy Koszula w kolorze białym z długim i krótkim rękawem Bawełna: min. 55 % Gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2 Wraz z umową na dostawę koszul Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do uszycia koszul. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednej koszuli z każdego rodzaju dla wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika oraz krawata i krawatki, celem oceny zgodności ich wykonania. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone koszule oraz krawaty i krawatki zostały wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowe koszule oraz krawaty/krawatki w terminie do 30.08.2010r. Dostawa koszul oraz krawatów/krawatek obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIE nr 3 Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji. przedmiotem zamówienia jest dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego w następujących ilościach: Emblemat Służba Celna szt. 500; Sznur galowy szt. 250; Dystynkcje czarne do ubioru specjalnego kpl. 162; Dystynkcje - do ubioru służbowego kpl. 1100 wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) oraz Dystynkcje (patki) kpl. 944 wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 maja 2000r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2000r. nr 41 poz. 479). Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Sznur galowy W kolorze srebrnym, wykonany w 100 % z przędzy poliestrowej Dystynkcje ubioru służbowego Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE Dystynkcje ubioru specjalnego Kolor tkaniny czarny, gabardyna: 45 % wełna, 55 % PE Dystynkcje* Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednego emblematu Służba Celna, sznura galowego, czarnej dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji (patek) celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zamówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z w/w Rozporządzeniami. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowy asortyment w terminie do 30.08.2010r. Dostawa obejmować będzie przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIE nr 4 Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych w następujących ilościach: Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem damska szt. 116; Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem męska szt. 134; Sweter typu polar z obszyciami szt. 250; Szal polarowy szt. 250; Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową: Kurtka Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem. Wraz z umową na dostawę kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania zamówienia. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jedną: kurtkę damską z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtkę męską z podpinką oraz bezrękawnikiem, sweter typu polar z obszyciami oraz szal polarowy, celem oceny zgodności wykonania zamówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 30.08.2010r. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmować będzie przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu. ZADANIEnr 5 Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych w następujących ilościach: Kapelusik szt. 116; Czapka służbowa szt. 134. Wykonawca do wykonania kapelusików użyje własnych materiałów, natomiast na wykonanie czapek służbowych materiał - gabardynę powierzy Zamawiający. Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca. Wraz z umową na dostawę kapelusików oraz czapek służbowych Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania kapelusików oraz czapek służbowych. Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jeden kapelusik oraz jedną czapkę służbową, celem oceny zgodności wykonania zmówienia. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiotowe kapelusiki oraz czapki służbowe w terminie do 30.08.2010r. Dostawa czapek służbowych oraz kapelusików obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zadanie 1 w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie 2 w kwocie: 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), Zadanie 3 w kwocie: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), Zadanie 4 w kwocie: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Zadanie 5 w kwocie: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach