Przetargi.pl
Szycie i dostawa 80 kompletów umundurowania kompanii honorowej oraz pocztów sztandarowych i flagowych WAT.

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szycie i dostawa 80 kompletów umundurowania kompanii honorowej oraz pocztów sztandarowych i flagowych WAT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa 80 kompletów umundurowania kompanii honorowej oraz pocztów sztandarowych i flagowych Wojskowej Akademii Technicznej. Wymagania dotyczące wytworzenia przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca wykona umundurowanie z poz. 3, 4, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 i 17 SOPZ metodą „szycia na miarę” z materiałów wykonawcy, w pierwszym gatunku, kategorii i jakości; b) Specyfikację ilościowo – rozmiarową Zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy; c) Wykonawca w nie mniej niż 5 terminach, w czasie obowiązywania umowy dokona w siedzibie Zamawiającego zdjęcia miary na wykonanie oferowanego umundurowania, wymienionego w pkt a). Terminy zdjęcia miar, Strony ustalają pisemnie, w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ustalonego terminu zdjęcia miary. O zmianie ustalonego terminu Zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie, nie później niż na 2 dni robocze przed ustaloną datą; d) Wykonawca w nie mniej niż 5 terminach, w czasie obowiązywania umowy dokona w siedzibie Zamawiającego przymiarek na wykonanie oferowanego umundurowania wymienionego w pkt a). terminy wykonania przymiarek Strony ustalają pisemnie w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ustalonego terminu wykonania przymiarek. O zmianie ustalonego terminu zamawiający powiadomi dostawcę pisemnie nie później niż na 2 dni robocze, przed ustaloną datą; e) Zamawiający wymaga aby wykonawca dostarczył na przymiarki umundurowanie z poz. 12 SOPZ, niewykończone od dołu, o długości umożliwiającej dopasowanie płaszczy tak aby odległość od podłoża do dolnej krawędzi płaszcza po podwinięciu wynosiła 400 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem platformy https://wat.ezamawiajacy.pl. OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; d) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach