Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
- Data zamieszczenia: 2013-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
REGON: 25085772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji oraz Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji wraz z pełnieniem funkcji koordynatora SORE w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE 2 SORE każdy po 5 szkół przedszkoli, wyznaczonych przez zespół zarządzający projektem spośród szkół przedszkoli zgłoszonych do projektu) projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim , realizowanego przez Powiat Kępiński w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu. 2.Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w Powiecie Kępińskim, poprzez stworzenie i realizację w okresie do 30.04.2015 r. planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających wsparcia oraz utworzenie sieci współpracy. 3.Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy- zlecenia. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla SORE część I - II - 60h miesięcznie. 6.Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym konsultantem, wspierającym szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Do jego zadań należy: nawiązanie kontaktu ze szkołą/przedszkolem, zbudowanie relacji z dyrektorem placówki oraz radą pedagogiczną, przedstawienie pakietu dostępnych ofert doskonalenia, przybliżenie i omówienie zasad nowego systemu. Po uruchomieniu projektu SORE współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole, którą wspiera. 7.Główne zadania SORE dot. części I - II: a. pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły przedszkola, b. pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju współpraca z radą pedagogiczną, c. wsparcie szkoły przedszkola w przygotowaniu szytego na miarę rocznego planu wspomagania RPW, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły przedszkola i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego , d. przygotowanie harmonogramu realizacji RPW, e. pomoc w definiowaniu ról osób korzystających ze wspomagania, ustaleniu ich zadań, wsparcie przy zapewnieniu obiegu informacji stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie oprzepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą przedszkolem, f. wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów jeśli zaistnieje taka potrzeba, g. organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą przedszkolem, h. organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur np. organizacja konsultacji , i. monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, j. zarządzanie relacją ze szkołą/przedszkolem, k. dokumentowanie podejmowanych działań zgodnie z wymogami określonymi przez personel zarządzający projektem , l. przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania, m. przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, n. przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, o. udział w podsumowaniu podjętych działań współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, p. ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem SORE, koordynatorem merytorycznym oraz pozostałym zespołem projektowym, q. zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem SORE, r. prowadzenie miesięcznej karty pracy. 8.Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16