Przetargi.pl
Szkolenie z podstaw obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowania.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8457501 , fax. 59 8457500
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Leszczyńskiego 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8457501, fax. 59 8457500
    REGON: 77128612000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie z podstaw obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 12 osób bezrobotnych na temat: Szkolenie z podstaw nowoczesnych technologii. 2. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupsku, zamieszkujące gminę Dębnica Kaszubska, powyżej 50 roku życia, z wykształceniem co najwyżej zawodowym. 3. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 30. 4. Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej f) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5. Zakres tematyczny programu szkolenia musi obejmować co najmniej: Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obejmować swym zakresem tematykę dot. podstaw nowoczesnych technologii (obsługi komputera, podstaw edytowania tekstu i obsługi komunikatorów internetowych). Program szkolenia dostosowany musi być do możliwości grupy bezrobotnych powyżej 50 roku życia z wykształceniem co najwyżej zawodowym. 6. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin szkolenia w tygodniu. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 7.00 a 17.00 w terminie: 04.06.2012 r. - 11.06.2012 r. 8. Miejsce szkolenia: Dębnica Kaszubska. 9. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 11. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek z gumką, aktualny podręcznik lub skrypt z zakresu odpowiadającego tematyce szkolenia zamówienia - materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem. b) zapewnić kursantom poczęstunek w każdym dniu szkolenia w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki c) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) d) zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) e) zapewnić salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w: - odpowiednią ilość stolików i krzeseł (min. 12 - dla uczestników szkolenia), - tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek - rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny - co najmniej 12 stanowisk komputerowych wyposażonych w legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, f) przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia g) zapewnić przez cały okres trwania szkolenia kadrę realizującą szkolenie, wskazaną w swojej ofercie, z zastrzeżeniem pkt XVII 3 SIWZ. h) opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS w materiałach szkoleniowych, dokumentach przekazywanych do zamawiającego oraz zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia (jeśli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach informacje o współfinansowaniu powinny znaleźć się na dodatkowym zaświadczeniu z informacją, że szkolenie były współfinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny). i) przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www.efs.gov.pl (PROMOCJA W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach