Przetargi.pl
Szkolenie w zakresie: Obsługi sprzętu ciężkiego - operator koparko-ładowarki kl. III

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, ul. 11 Listopada 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7603377, 7604383 , fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 11 Listopada 68 68
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7603377, 7604383, fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
    REGON: 55034787000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie w zakresie: Obsługi sprzętu ciężkiego - operator koparko-ładowarki kl. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie z zakresu: Obsługi sprzętu ciężkiego - operator koparko-ładowarki kl. III. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku operatora koparko-ładowarki oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) Szkoleniem objętych będzie ogółem 15 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: czerwiec - wrzesień 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP; Dokument, wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2009, a w przypadku podmiotów rozpoczynających działalność szkoleniową w roku 2009 - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.); Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; Kalkulację kosztów szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; Program szkolenia z wyszczególnieniem: a) nazwa i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cel szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. Harmonogram zajęć szkoleniowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ; Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) oświadczenia osób prowadzących szkolenie (kadry dydaktycznej), iż zostali oni poinformowani o prowadzeniu przez nich szkolenia dla osób bezrobotnych organizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce; Oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu w niezbędny sprzęt instytucji szkoleniowej - w miejscu prowadzenia szkolenia; Informację na temat działań promocyjnych na rzecz zatrudnienia uczestników szkolenia; Opis materiałów szkoleniowych, które otrzymują uczestnicy szkolenia; Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ; Certyfikat jakości usług obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (w przypadku jego posiadania); Wzór zaświadczenia (dokumentu) o ukończeniu szkolenia; Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania (referencje) - załącznik nr 6 do specyfikacji. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Ostrołęki, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pup-ostroleka. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach