Przetargi.pl
Szkolenie pn.: Profesjonalny pracownik biurowy dla 30 osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-443 Zielona Góra, ul. Sienkiewicza 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565650 , fax. 68 4520666
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sienkiewicza 9 9
    65-443 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565650, fax. 68 4520666
    REGON: 97014026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zgora.pl oraz http://pup.zielona.gora.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie pn.: Profesjonalny pracownik biurowy dla 30 osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu pn.: Profesjonalny pracownik biurowy dla 30 osób bezrobotnych (z podziałem na dwie grupy szkoleniowe po 15 osób każda). Na kurs będą kierowane osoby bezrobotne powyżej 50 roku życia. 2. Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę z zakresu funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, zdobycie praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura oraz zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych oraz obsługą komputera od podstaw (Pakiet Office, Internet). 3. Szkolenie będzie realizowane z podziałem na dwie grupy po 15 osób każda. Szkolenie dla każdej grupy ma obejmować 100 godzin lekcyjnych. 4. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: a) organizacja pracy biurowej - część teoretyczna (20 godzin lekcyjnych): charakterystyka pracy biurowej, organizacja i prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie interesantów, rozmowy telefoniczne, kontrola terminów, obieg dokumentów, system kancelaryjny, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przechowywanie akt, postępowanie z pismami niejawnymi, ochrona danych osobowych, sporządzanie pism (elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania, skracanie wyrazów w korespondencji, rodzaje korespondencji branżowej, np.: handlowa, transportowa, finansowa, administracyjna, sporządzanie protokołów, sprawozdań i notatek służbowych). b) kultura zawodu - część teoretyczna (5 godzin lekcyjnych): wizerunek pracownika biurowego: wygląd zewnętrzny, ubiór kobiet i mężczyzn, sposób zachowania się, sposób mówienia, fryzura, makijaż, zasady savoir-vivre), etyka zawodu pracownika biurowego, komunikacja interpersonalna, konflikty i ich rozwiązywanie. c) wybrane zagadnienia z zakresu prawa pracy - część teoretyczna (5 godzin lekcyjnych): prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracownika, rodzaje i zasady zawierania i rozwiązywania umów o pracę, dokumentacja związana z zatrudnieniem. d) moduł obsługi urządzeń biurowych - część praktyczna (10 godzin lekcyjnych): klasyfikacja środków technicznych pracy biurowej, fax, telefon, ksero, skaner, drukarka, urządzenie wielofunkcyjne - charakterystyka i ich obsługa. e) moduł praktycznej obsługi komputera - część praktyczna (60 godzin lekcyjnych): praktyczna obsługa komputera od podstaw w zakresie: Word, Excel, Outlook, Internet. 5. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć ma otrzymać na własność materiały szkoleniowe w formie skryptu, zawierającego opis wszystkich punktów zawartych w programie szkolenia określonych w części III pkt. 4 SIWZ (format A4, skrypt musi być zbindowany). Dodatkowo każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć ma otrzymać notatnik (format A4) oraz długopis. 6. Szkolenie ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. W przypadku zajęć praktycznych z modułu obsługi urządzeń biurowych wymaga się posiadania przez Wykonawcę wszystkich wymienionych w części III pkt. 4 lit d) urządzeń. W przypadku zajęć praktycznych z modułu obsługi komputera wymaga się posiadania przez Wykonawcę co najmniej 15 komputerów z podłączeniem do Internetu, wyposażonych w system operacyjny Windows 7 (lub nowszy) oraz oprogramowanie MS Office 2010 (lub nowsze). 7. Szkolenie musi być realizowane w dni robocze, tj. poniedziałek - piątek, dzienna liczba godzin szkolenia musi wynosić 7 godzin lekcyjnych. Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalona według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć ilości godzin lekcyjnych i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 8. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia nieodpłatnie stały dostęp do napojów ciepłych (kawa, herbata), napojów zimnych (woda gazowana, niegazowana) oraz poczęstunek (np. ciastka). 9. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Zielona Góra. 10. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 11. Wykonawca po ukończeniu szkolenia wyda uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane przez instytucję szkoleniową zgodnie z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 12. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać logo EFS, PO KL i symbol UE (zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL) na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, certyfikaty, dyplomy, listy obecności, protokoły z egzaminu, materiały szkoleniowe dla uczestników kursu oraz w ten sam sposób oznakować miejsce przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać działań informacyjno - promocyjnych o projekcie, informować uczestników o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Zgodnie z art. 41 ust. 3b ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz., 674 z późn. zm.) Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia (podlegających ubezpieczeniu) na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na jednego uczestnika szkolenia. Zamawiający przed podpisaniem umowy poda listę osób podlegających ubezpieczeniu. 14. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w organizacji kursów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zgora.pl oraz http://pup.zielona.gora.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach