Przetargi.pl
Szkolenie pn. Europejski Certyfikat Umiejetności Komputerowych (ECDL).

Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3311303 , fax. 052 3311303
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195a 195a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3311303, fax. 052 3311303
    REGON: 09250651200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie pn. Europejski Certyfikat Umiejetności Komputerowych (ECDL).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 10 osób bezrobotnych pn. Europejski Certyfikat Umiejetności Komputerowych (ECDL).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. - Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), tj: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wpis do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 i 24 ustawy. Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum, ponadto oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oświadczenie zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), b)zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy aktualizowany w roku 2009 r., (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) - zaświadczenie to zobowiązany jest złożyć Wykonawca oraz każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie tj. będący wspólnikiem spółki cywilnej lub członkiem konsorcjum), c)wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z §6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). 3)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ - tabela nr 3, część formularza ofertowego), b)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca oraz wyposażenia pomieszczeń z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ - tabela nr 5, część formularza ofertowego), c)programu szkolenia zawierającego w szczególności: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, czas trwania, podział na kolejne dni szkoleniowe i nazwiska poszczególnych wykładowców z uwzględnieniem, części teoretycznej i części praktycznej treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych sposób sprawdzenia efektów szkolenia 4)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale V pkt. 2 a i b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5)Dokumenty, o których mowa w Dziale V pkt. 4 a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Dziale V pkt. 4 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dziale V pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy Działu V pkt. 5 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach