Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 2554311976
- Data zamieszczenia: 2023-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Konarskiego 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 2554311976
REGON: 000001471 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenia szkolenia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych.2. Przedmiotem zamówienia są szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych dla 30 osób.3. Zakres szkolenia obejmować będzie zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące poszczególnych umiejętności i uprawnień. Zajęcia powinny być prowadzone aktywnymi metodami nauczania tj. studiów przypadków, prezentacji multimedialnych, symulacji realnych zdarzeń w terenie, podczas wędrówek pieszych i wyjazdów autokarowych.4. Zajęcia prowadzić będą dwie osoby (1 na 1 grupę), każda w wymiarze 50 godzin. Łącznie 100 godziny dla dwóch grup szkoleniowych. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w dwóch grupach po 15 osób w każdej grupie.5. Szkolenie ma mieć charakter wyjazdu turystycznego i będzie prowadzone na terenie Polski w terenie atrakcyjnym turystycznie (zalecana różnorodność tras turystycznych i obiektów turystycznych), z uwagi na zakres szkolenia, który dotyczy m. in. pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania miejsca pobytu i tras turystycznych w okolicach przed wykonaniem usługi. 6. Szkolenie odbędzie się w okresie 06-10.07.2023 roku.7. Wykonawca przeprowadzi szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych, zabezpieczy transport na trasie Siedlce - miejsce docelowe dla 30 osób, zabezpieczy miejsce zakwaterowania dla 30 osób o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, zabezpieczy wyżywienie dla 30 osób od obiadu w dniu 06.07.2023 r. do kolacji w dniu 10.07.2023 r., dokona ubezpieczenia uczestników od NNW w dniach 06-10.07.2023 r. dla 30 osób. 8. Szkolenie poprowadzić będzie jednocześnie dwóch szkolących, którzy będą władni poprowadzić szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych.9. Wykonawca przedstawi ważne zezwolenie właściwego Kuratora Oświaty na prowadzenie Kursu Wychowawcy Wypoczynku i Kursu Kierowników Wypoczynku w okresie odbywania szkolenia tj. 06.07-10.07.2023 r. 10. Wykonawca przedstawi posiadanie aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Usług Turystycznych czyli posiadania Gwarancji Ubezpieczeniowych Organizatora Turystyki.11. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie. 12. Po złożeniu egzaminów końcowych absolwent szkolenia winien otrzymać: uprawnienia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do:- zapewnienia materiałów szkoleniowych, - wydania certyfikatów ukończenia kursu,- przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;- sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.14. Wykonawca zabezpieczy usługi noclegowe. Obiekt, w którym świadczone będą usługi musi być zlokalizowany na trenie Polski w miejscu atrakcyjnym turystycznie. Obiekt w którym będą świadczone usługi noclegowe winien mieć kategorię pensjonatu lub hotelu z trzema gwiazdkami. Do dyspozycji wynajmującego będzie 15 pokoi dwu osobowych. Łącznie zakwaterowanych zostanie 30 osób uczestników.15. Usługi świadczone będą w dniach 06-10.07.2023 r. Pobyt rozpocznie się w dniu 06.07.2023 r. od godziny 13:00 a zakończył w dniu 10.07.2023 r. o godzinie 18:00. Wykonawca zabezpieczy 4 doby hotelowe dla każdego uczestnika w wyznaczonym terminie. W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa oddzielne łóżka. 16. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć Zamawiającemu 15 pokoi dwu osobowych ze śniadaniami (wędliny, sery, pieczywo białe i ciemne, masło, jaja jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemy, herbata, kawa, sok i woda). Wykonawca przygotuje pokoje oraz zabezpieczy wydawanie śniadań oraz ich spożywanie do wymogów związanych z obecnie panująca pandemią. Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólno dostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów. 17. Wykonawca zabezpieczy usługi gastronomiczne w postaci obiadów i kolekcji: od obiadu w dniu 06.07.2023 r. do kolacji w dniu 10.07.2023 r. dla 30 uczestników szkolenia. 18. Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:- obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i kompotu lub wody- kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.19. Po skończonej usłudze w dniu 10.07.2023 r. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru za wykonanie usługi. 20. W dniu ukończonej usługi Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru wykonania pełnej usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja szkolenia specjalistycznego – w formie wizyty studyjnej, dla przedstawicieli Lokalnych Grup Działania w ramach projektu Wyszkolić Leadera
Dodano: 2024-05-13 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Dodano: 2024-05-09 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-04-22 - Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI).
Dodano: 2024-04-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych o mocy do 50 kWe i biogazowni rolniczych o mocy do 0,5 MWe
Dodano: 2024-03-25 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-03-08 - Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 4 części
Dodano: 2024-02-19 - Opracowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie na terenie gmin:Wiązowna,Celestynów,Osieck, Sobienie-Jeziory,Kołbiel oraz miasta Otwock projektu edukacyjnego pn.„Emotikon2.0,czyli supermoce inteligencji
Dodano: 2024-01-29 - Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia dla POLTRANSPLANT w 2023 r.
Dodano: 2023-10-19