Przetargi.pl
Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych.

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 2554311976
  • Data zamieszczenia: 2023-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    Konarskiego 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 2554311976
    REGON: 000001471
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenia szkolenia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych.2. Przedmiotem zamówienia są szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych dla 30 osób.3. Zakres szkolenia obejmować będzie zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące poszczególnych umiejętności i uprawnień. Zajęcia powinny być prowadzone aktywnymi metodami nauczania tj. studiów przypadków, prezentacji multimedialnych, symulacji realnych zdarzeń w terenie, podczas wędrówek pieszych i wyjazdów autokarowych.4. Zajęcia prowadzić będą dwie osoby (1 na 1 grupę), każda w wymiarze 50 godzin. Łącznie 100 godziny dla dwóch grup szkoleniowych. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w dwóch grupach po 15 osób w każdej grupie.5. Szkolenie ma mieć charakter wyjazdu turystycznego i będzie prowadzone na terenie Polski w terenie atrakcyjnym turystycznie (zalecana różnorodność tras turystycznych i obiektów turystycznych), z uwagi na zakres szkolenia, który dotyczy m. in. pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania miejsca pobytu i tras turystycznych w okolicach przed wykonaniem usługi. 6. Szkolenie odbędzie się w okresie 06-10.07.2023 roku.7. Wykonawca przeprowadzi szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych, zabezpieczy transport na trasie Siedlce - miejsce docelowe dla 30 osób, zabezpieczy miejsce zakwaterowania dla 30 osób o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, zabezpieczy wyżywienie dla 30 osób od obiadu w dniu 06.07.2023 r. do kolacji w dniu 10.07.2023 r., dokona ubezpieczenia uczestników od NNW w dniach 06-10.07.2023 r. dla 30 osób. 8. Szkolenie poprowadzić będzie jednocześnie dwóch szkolących, którzy będą władni poprowadzić szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych.9. Wykonawca przedstawi ważne zezwolenie właściwego Kuratora Oświaty na prowadzenie Kursu Wychowawcy Wypoczynku i Kursu Kierowników Wypoczynku w okresie odbywania szkolenia tj. 06.07-10.07.2023 r. 10. Wykonawca przedstawi posiadanie aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Usług Turystycznych czyli posiadania Gwarancji Ubezpieczeniowych Organizatora Turystyki.11. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie. 12. Po złożeniu egzaminów końcowych absolwent szkolenia winien otrzymać: uprawnienia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do:- zapewnienia materiałów szkoleniowych, - wydania certyfikatów ukończenia kursu,- przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;- sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.14. Wykonawca zabezpieczy usługi noclegowe. Obiekt, w którym świadczone będą usługi musi być zlokalizowany na trenie Polski w miejscu atrakcyjnym turystycznie. Obiekt w którym będą świadczone usługi noclegowe winien mieć kategorię pensjonatu lub hotelu z trzema gwiazdkami. Do dyspozycji wynajmującego będzie 15 pokoi dwu osobowych. Łącznie zakwaterowanych zostanie 30 osób uczestników.15. Usługi świadczone będą w dniach 06-10.07.2023 r. Pobyt rozpocznie się w dniu 06.07.2023 r. od godziny 13:00 a zakończył w dniu 10.07.2023 r. o godzinie 18:00. Wykonawca zabezpieczy 4 doby hotelowe dla każdego uczestnika w wyznaczonym terminie. W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa oddzielne łóżka. 16. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć Zamawiającemu 15 pokoi dwu osobowych ze śniadaniami (wędliny, sery, pieczywo białe i ciemne, masło, jaja jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemy, herbata, kawa, sok i woda). Wykonawca przygotuje pokoje oraz zabezpieczy wydawanie śniadań oraz ich spożywanie do wymogów związanych z obecnie panująca pandemią. Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólno dostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów. 17. Wykonawca zabezpieczy usługi gastronomiczne w postaci obiadów i kolekcji: od obiadu w dniu 06.07.2023 r. do kolacji w dniu 10.07.2023 r. dla 30 uczestników szkolenia. 18. Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:- obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i kompotu lub wody- kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.19. Po skończonej usłudze w dniu 10.07.2023 r. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru za wykonanie usługi. 20. W dniu ukończonej usługi Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru wykonania pełnej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach