Przetargi.pl
Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Kierowca wózków jezdniowych i prawo spożywcze

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dmowskiego 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6474526 , fax. 044 6474526
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Dmowskiego 27 27
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6474526, fax. 044 6474526
    REGON: 59074536100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Kierowca wózków jezdniowych i prawo spożywcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Kierowca wózków jezdniowych i prawo spożywcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5)Złożą ofertę zgodną z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 6)Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Program nauczania na kursach dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zarejestrowany w ODK MG Mysłowice oraz Certyfikatu osoby przeprowadzającej szkolenie z zakresu obsługi wózków jezdniowych, z uwzględnieniem warunków zawartych w specyfikacji zamówienia, uwzględniającego: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych (włącznie z formą udostępnienia ) informację o ilości wózków jezdniowych udostępnianych w procesie nauczania sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). Program szkolenia powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej. 2. Imienny wykaz kadry dydaktycznej wraz ze szczegółową charakterystyką osób, które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej powinna zawierać; wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia, osobne charakterystyki każdego prowadzącego, zawierające m.in.: poziom i rodzaj wykształcenia, wskazanie bloku tematycznego ( zajęcia teoretyczne i praktyczne) realizowane przez prowadzącego, informację na temat przeprowadzonych dotychczas kursów, szkoleń i zajęć o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia (Kierowca wózków jezdniowych, Fakturzysta-kierowca wózków jezdniowych, Magazynier-Fakturzysta) zawierającą nazwy prowadzonych kursów, szkoleń, zajęć oraz datę ich realizacji. 3. Certyfikaty osób prowadzących szkolenie z zakresu obsługi wózków jezdniowych (min. 3 instruktorów). 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców. 5. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym własnością Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, lokal niezbędny do wykonania zamówienia ( oświadczenie lub umowa najmu ). 6. Zapewnienie dotyczące co najmniej 3 szt. wózków jezdniowych (min. dwa rodzaje wózków, w tym jezdniowy wózek podnośnikowy) wykorzystywanych do praktycznej nauki jazdy oraz przedstawienie aktualnych dokumentów odbioru tych wózków przez Urząd Dozoru Technicznego. 7. Opis warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, osprzętowania, warunków BHP i inne. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału/inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 11. Zaświadczenia o nadaniu nr REGON i NIP. 12. Stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 , poz. 1655 z późn.zm./ wykonawca przystępujący do udział w postępowaniu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 oraz art. 24 w/w ustawy. 13. Oświadczenia dot. akceptacji treści wzoru zaproponowanej umowy szkoleniowej w sprawie organizacji szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równoważnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach