Przetargi.pl
Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, ul. Grunwaldzka 4a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 825 41 35 , fax. 081 825 15 80
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku
    ul. Grunwaldzka 4a 4a
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 825 41 35, fax. 081 825 15 80
    REGON: 00417398000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są warsztaty, szkolenia i doradztwo obejmują zakresy tematyczne ogólnie opisane niżej wskazanymi zadaniami: Część I w ramach kontraktów socjalnych: Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 18os. Warsztatami zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywna komunikacja interpersonalna - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych grupa Zadanie 2. Szkolenia zawodowe: 1. Florystyka z obsługą komputera, kas fiskalnych i elementami decoupage- 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 3. Prace remontowe i konserwatorskie- 5 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa pięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 5 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 4. Kurs obsługi komputera z grafiką komputerową i tworzeniem stron www - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa (osoby z niepełnosprawnością ruchową), 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe: - 18 os. Doradztwem zawodowym zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie warsztatów - wykład łączony z ćwiczeniami praktycznymi, w dwóch grupach po 9 osób w grupie. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna- 18 os. po 2 godz. na osobę Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych Część II w ramach Programu Aktywności Lokalnej Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywną komunikację interpersonalną - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych / grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych / grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych / grupa Zadanie 2. Szkolenie zawodowe: 1. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 10 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa dziesięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 10 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Prace remontowe i konserwatorskie - 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe:-17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna -17 os. Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych I. Wymagania ogólne: 1. Godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. 2. Przed zawarciem umowy liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie bez zmiany ogólnej liczby osób przewidzianych do szkolenia. 3. Szkolenia odbywać się będą w godzinach od 14:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku. 4. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. 5. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 6. Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. W ramach realizacji szkoleń wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt: ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres szkolenia, zwrot kosztów dojazdu na zajęcia, catering (uzupełniany w trakcie szkolenia), a w przypadku szkoleń trwających powyżej 2 godzin dydaktycznych dodatkowo ciepły posiłek - obiad, swobodny dostęp do sanitariatów, nieodpłatnie przekazanie uczestnikom w trakcie szkolenia indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów szkoleniowych w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia oraz materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które przekazuje każdemu z kursantów na własność, zapewnienie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych zarówno na zajęciach teoretycznych, jak i niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego - w uzgodnieniu z Zamawiającym, - wytyczne odnośnie oznaczeń stanową załącznik do SIWZ wydanie przeszkolonym uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z warunkami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych wstępnych, środkowych i końcowych oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet powinny być dołączone do oferty), sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych, przekazanie Zamawiającemu protokołów z egzaminów końcowych, listę osób, które ukończyły szkolenia, kserokopię certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę odbioru wyżywienia, listę obecności uczestników szkolenia, dzienniki zajęć z podpisami osób prowadzących szkolenia, inne dokumenty, które wynikną w trakcie okresu szkoleniowego. Wszystkie niezbędne dokumenty związane z realizacją szkoleń należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 20.12.2011 r. 8. Wykonawca zapewni Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 9. W przypadku rezygnacji uczestników szkoleń/warsztatów/doradztwa z części zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia uczestnika z listy rezerwowej lub zapłaty za rzeczywistą ilość godzin przebytych na szkoleniu danych osób, w przypadku braku możliwości uzupełnienia uczestnika z listy rezerwowej. 10. Wykonawca po 15min. pierwszej godziny szkoleniowej w ramach danego dnia zajęć będzie informował wskazanych przez MOPS pracowników o nieobecnościach uczestników zajęć. II. Wymagania szczegółowe: 1. W ramach wykonania poszczególnych zadań Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni (dodatkowo ponad wyżej opisane wymagania ogólne) spełnienie następujących wymagań: 1) wykładowców posiadających wykształcenie i doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia, 2) sale wykładowe w Kraśniku (ogrzewane w sezonie grzewczym) z dostępem dla osób z niepełnosprawnością ruchową, 3) sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia np. tablica, laptop z rzutnikiem i ekranem do prezentacji multimedialnych, 4) materiały szkoleniowe oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL dla każdego z kursantów i 1 komplet do dokumentacji projektu, 5) serwis kawowy w przerwach szkolenia (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, ciastka, czajnik bezprzewodowy, naczynia jednorazowe, serwetki). 6) Wykonawca zapewni inne niezbędne warunki związane z prawidłowym przeprowadzeniem szkolenia. 2. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym po rozpoznaniu możliwości czasowych uczestników projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.krasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach